משהו טעים לחול המועד?

מגוון רעיונות מקוריים לשדרוג הקינוח בחג

קרמיסימו, מותג הגלידות המשפחתיות האהוב, מגיש מגוון רעיונות מקוריים וטעימים לשדרוג החוויה המשפחתית. שולפים את קופסת הגלידה האהובה מהמקפיא ומתחילים (מתכונים)

קרמיסימו, מותג הגלידות המשפחתיות האהוב של שטראוס (צילום: יח"צ)

האורחים בדרך בהתראה של קצת יותר מרגע? רוצה לשדרג את הקינוח של סעודת החג בקלות? הילדים (וגם המבוגרים, בשקט) מבקשים משהו טעים לכבוד חול המועד?

זה הזמן לשלוף את קופסת הגלידה מהמקפיא ולשדרג אותה בקלות ובמהירות!

קרמיסימו, מותג הגלידות המשפחתיות האהוב, מגיש מגוון רעיונות מקוריים וטעימיםםםם לשדרוג החוויה המשפחתית. אז בואו נתחיל!

  • שברי עוגיות – כך תופסים שתי ציפורים במכה אחת, או יותר נכון, שני טעמים בכפית אחת. אם יש לכם במזווה חבילת עוגיות פתוחה שנזנחה משום מה, זה הזמן לפורר אותן לפירורים גסים ולפזר מעל כדור הגלידה. זלפו גם מעט סירופ שוקולד או תות למראה וטעם מושלמים.

  • האורחים מגיעים מהחום שבחוץ? הפכו את הגלידה המרעננת למילקשייק מרענן עוד יותר! הכניסו את הגלידה לבלנדר עם מעט חלב ותוספות כיד הדמיון הטובה עליכם, הגישו בכוסות גבוהות עם קש. תענוג!

  • יש עוגה במקפיא? לא משנה איזו עוגה ואיזו גלידה תבחרו, השילוב של שתיהן פשוט מושלם! כן, לא רק כשמדובר בסופלה חם. מתאים במיוחד בסיום סעודת חג.

  • נעבור למחלקת הפיצוחים: אם אתם מחבבים מרקם קראנצ'י מתפצפץ, זה בדיוק המקום ליצור בר תוספות, להגיש צלוחיות של קרוקנט אגוזים או בוטנים, פקאן סיני גרוס, גפרורי שקדים, קוקוס קלוי, ולאפשר לכל אחד לבחור לעצמו את השילוב האהוב עליו.

  • יש לכם זמן להשקיע קצת יותר? הכינו עיסה של עוגיות שוקוצ'יפס ואפו בתבניות שקעים קטנות. קיבלתם צלוחיות גלידה אישיות ו...אכילות!

  • גלידה מטוגנת – כן, יש דבר כזה! הקפיאו היטב כדורי גלידה בכל טעם שתבחרו, טבלו בפירורי עוגיות, בביצה טרופה ושוב בפירורי עוגיות וטגנו בשמן עמוק ורותח עד להשחמה. כמובן, אוכלים מייד. חגיגה משפחתית במיטבה.

בתיאבון, ושיהיה לכם חג שמח ומקרב לבבות עם המגוון המשובח של קרמיסימו חלבי או פרווה לכל הזדמנות!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר