"פגישה חשובה וטובה"

בנט לאחר הפגישה עם א-סיסי: יצרנו תשתית לקשר עמוק

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס לפגישה עם נשיא מצרים, עבד אל-פתאח א-סיסי, בשארם א-שייח' ואמר: "הייתה פגישה חשובה וטובה, יצרנו תשתית לקשר עמוק להמשך הדרך" (מדיני)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנט וא-סיסי, היום במצרים (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס הערב (שני) לפגישה עם נשיא מצרים, עבד אל-פתאח א-סיסי, בשארם א-שייח' ואמר: "הייתה פגישה חשובה וטובה, יצרנו תשתית לקשר עמוק להמשך הדרך". הפגישה בין השניים ארכה כשלוש שעות, לאחריה החלה פגישת עבודה בהשתתפות הצוותים מישראל ומצרים.

בנט הודה לנשיא א-סיסי על תפקידה החשוב של מצרים באזור, וציין, כי בחלוף למעלה מארבעה עשורים הסכם השלום בין המדינות מוסיף לשמש אבן יסוד בביטחון המזרח התיכון וביציבותו.

עם המראתו חזרה לישראל, אמר בנט: "סיימתי עכשיו ביקור ראשון אצל נשיא מצרים. הפגישה הייתה חשובה מאוד וטובה מאוד. במהלך הפגישה, בראש ובראשונה, יצרנו תשתית לקשר עמוק להמשך הדרך.

(צילום: קובי גדעון, לע"מ)

"דנו בשורה של סוגיות בתחום המדיני, בתחום הביטחוני, בתחום הכלכלי, ובדרכים להעמיק את הקשר ולחזק את האינטרסים של המדינות שלנו".

(צילום: קובי גדעון, לע"מ)

לדבריו: "ישראל הולכת ונפתחת למדינות האזור, והבסיס להכרה ארוכת השנים הזו היא השלום בין ישראל למצרים. לכן, בשני הצדדים אנחנו חייבים להשקיע בחיזוק הקשר הזה, ואת זה עשינו היום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר