"מי ינוח ומי ינוע"

שני בנייני מגורים בבני ברק פונו מדייריהם מחשש לקריסה

תיעוד ב'כיכר השבת': תושבי שני בניינים ברחוב בר אילן (7 ו-9) בשכונת שיכון ה' בעיר בני ברק פונו הלילה מבתיהם מחשש לקריסתם, לאחר שבקירות הבתים התגלו סדקים מדאיגים (חדשות בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

תיעוד ב'כיכר השבת': תושבי שני בניינים ברחוב בר אילן (7 ו-9) בשכונת שיכון ה' בעיר בני ברק פונו הלילה (שישי) מחשש לקריסה.

הכל החל כאשר תושבים הבחינו בסדקים שנוצרו בקירות, הם הזעיקו את כחוות המשטרה והכיבוי שכאמור הורו על פינוי מיידי של הבניינים.

באישור קצין הכיבוי והמהנדס של העירייה ניתן אישור לדיירים לפנות את החפצים מהדירות. לאחר מכן נותק החשמל והמים בבניינים, האזור כולו גודר במהירות רבה וכרגע אין כניסה לדיירים וסקרנים שחולפים במקום.

צוות לשכת ראש העיר אברהם רובינשטיין בראשות ראש הלשכה גודי סילמן והפקח אדיר מעטו, סייעו לתושבים בפינוי החפצים ודאגו לארח את המשפחות המפונות במלון ויז'ניץ בעיר, שם ישהו בשבת וחג הסוכות הקרב ובא.

ברקע הפינוי המדובר, כזכור, ביום ראשון האחרון, בניין מגורים ברחוב סרלין בעיר חולון, שפונה מדייריו לאחר שאובחנו בו סדקים משמעותיים והיה בסכנת קריסה - קרס לחלוטין מעצמו, כשהוא ריק מ-36 הדיירים שניצלו כאמור בנס מאסון כבד.

מכוחות הכיבוי וההצלה נמסר כי "אתמול בשעות הלילה המאוחרות, התקבלה הודעה של אזרח עובר אורח במוקד 102 במחוז דן, שהתריע על בניין שנראה בסכנת קריסה ברחוב בר אילן בעיר.

צוות לוחמי אש מתחנת בני ברק יצא למקום ומשהגיעו, הבחין מפקד המשמרת בסדקים עמוקים במבנה. לאחר הערכת מצב עם מפקד תחנת בני ברק, טפסר משנה ג'קי בנימיני שהגיע למקום, החליט מפקד התחנה לאור המראה הלקוי של הבניין והסדקים העמוקים, לפנות אותו מכל הדיירים. בנוסף הזעיק את מהנדס העיר.

לאחר בדיקת המבנה על ידי המהנדס נקבע על ידו כי מדובר בבניין בסכנת קריסה, יתרה מזאת, לאחר בדיקת מבנה נוסף שסמוך לאותו בניין, החליט מהנדס העיר לפנות גם אותו.

סה"כ פונו משני הבניניים תשע משפחות ששוכנו על ידי עיריית בני ברק במלון ויזניץ בעיר. חשמל וגז מהבניניים נותקו על ידי צוותי הכיבוי, ומיכלי הגז פונו מהאזור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר