דיין האמת

המקובל הצדיק מבת ים שנפטר מהקורונה

בעיצומו של יום הכיפורים הקדוש הלך לעולמו המקובל הגאון רבי אשר שושן זצ"ל, רב קהילת 'בת קול' בבת ים, שנפטר לאחר מאבק בנגיף הקורונה, והוא בן 84 בפטירתו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
המקובל רבי אשר שושן זצ"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

בעיצומו של יום הכיפורים הקדוש הלך לעולמו בבית החולים 'שיבא' המקובל הגאון רבי אשר שושן זצ"ל, רב קהילת 'בת קול' בעיר בת ים, שנפטר לאחר מאבק בנגיף הקורונה, והוא בן 84 בפטירתו.

המנוח נולד במרוקו, בי"ח בטבת תרצ"ז, לאביו רבי אליהו שושן זצ"ל. לאחר שעלה לארץ, עסק כל חייו בזיכוי הרבים ובקירוב לבבות בעיר בת ים, זאת בנוסף על היותו מתלמידיו הגדולים של הגאון רבי יעקב עטיה זצ"ל ראש מוסדות 'ישועות יעקב' ורב העדה הלבנונית בעיר.

מכריו מספרים כי הרב אשר זצ"ל היה נוהג להשכים קום מידי בוקר בכדי ללמוד תורה בשקידה ובהתמדה עד השעות הקטנות של הלילה, לצד היותו בעל דרשן שהיה דורש ומזכה את הרבים בנושאים של קדושה ויראת שמים.

בנוסף זכה המנוח להקים כולל אברכים מיוחד עבור אברכים שהתחייבו לשמור על הזמנים, נושא שהיה חשוב לו מאד, עד אשר הוא נדבק בנגיף הקורונה, ומאז מצבו התדרדר מאד. בעיצומו של יום הכיפורים השיב המקובל את נשמתו ליוצרה למגינת ליבם של בני המשפחה, תלמידיו ומכריו הרבים.

בפטירתו הותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ונכדים תלמידי חכמים וצאצאים, בהם את הרב אליהו שושן מייסד קו ההלכה הספרדי.

הלוויתו התקיימה במוצאי היום הקדוש מבית מדרשו 'בת קול' בבת ים לבית החיים בהר המנוחות בירושלים שם נטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר