בליכוד מחשבים מסלול

מיקי זוהר מצטער: "להגיד על בנט שהוא נוכל זה מיותר"

השהות המשמימה באופוזיציה מחלצת מאנשי מפלגת השלטון עד לא מכבר אמירות מפתיעות. אחרי שעורר סערה בסוף השבוע, מיקי זוהר מודה: היה טעות לתקוף באגרסיביות (ארץ)

שלמה מן | כיכר השבת |
(צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

אחרי חודשים ספורים באופוזיציה, חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד מכה על חטא. הוא מצטער על כינויי הגנאי שהדביקו לאויבים הפוליטיים וקורא במפלגה לשיח "פחות מתלהם" כלשונו. בראיון שהעניק בסוף השבוע לאנה ברסקי בעיתון מעריב, צוטט כי "אנחנו באופוזיציה כי עשינו כל טעות אפשרית", וכי "ככה לא נחזור לשלטון".

הראיון עורר סערה. הבוקר (ראשון) בתכנית הרדיו של קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בתאגיד השידור הציבורי הוא הוסיף וקרא לחדול מהדבקת כינויי גנאי לראש הממשלה בנט. בתחילה לא הזכיר את השם בנט במפורש. אחרי לחץ המראיינים, קרא לילד בשמו.

"בעצמי לא הייתי שה תמים", אמר זוהר, "וגם אני הייתי חלק משיח מאוד פרובוקטיבי שלא תרם לליכוד, אבל לא אנבור במעשי עבר. כעת אני עם הפנים לעתיד".

חבר הכנסת מהליכוד הוסיף: "אם נתקוף באופן אישי חברי כנסת כאלו ואחרים או ראש ממשלה, במקום להסביר באופן מקצועי ורציני לציבור למה הם טועים ואנחנו צודקים - יהיה לנו הרבה יותר קשה לשכנע את הציבור. כי הציבור מתעסק בתכלס".

בשלב הזה אמר זוהר: "לקרוא לנפתלי בנט 'הנוכל' אני חושב שזה מיותר. זה שהוא רימה את הציבור זו עובדה. הוא שיקר את הציבור, צריך לומר את זה גם ולהסביר לו. בזמן המלחמה כשנלחמנו מול אויבים הוא שיקר את הציבור כשאמר שהממשלה הזו ירדה. להגיד את זה זה בסדר גמור אבל לקרוא לו נוכל זה לא תורם לשיח ולא מייצר לנו תומכים חדשים שהצביעו לתקווה חדשה או ימינה או לכחול לבן".

עוד אמר: "אתה רוצה לשכנע ציבור שלא הצביע בעבר שיצביע לליכוד תהיה בן אדם, לכן אמשיך לפעול בתוך הליכוד לשיח טוב יותר גם אם יהיו כמה שלא יאהבו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר