בריאיון ל'כיכר השבת'

יאיר לפיד: אין וטו נגד הצטרפות הסיעות החרדיות לממשלה

שר החוץ, יאיר לפיד, התארח לריאיון בלעדי ל'כיכר השבת' והתייחס לשאלה האם הוא חושש שבני גנץ יפר את ההסכם והאם יש וטו שהחרדים לא יצטרפו לממשלה? הריאיון המלא, בחוה"מ סוכות (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, התארח לריאיון בלעדי ל'כיכר השבת' והתייחס לשאלה האם הוא חושש שבני גנץ יפר את ההסכם והאם יש וטו שהחרדים לא יצטרפו לממשלה? הריאיון המלא, בחול המועד סוכות.

בעוד שנה וחצי אתה תיכנס ללשכת ראש הממשלה?

"אני מאמין שכן. אני חי עם אנשים שיש לי איתם אמון ושת"פ, גם עם בני גנץ".

אתה לא חושש שברגע האחרון הוא יפר את ההסכם וילך עם בנימין נתניהו?

"עצם השאלה שלך מוכיחה איזה תהליך נורא של השחתה עברה הפוליטיקה הישראלית, השאלה שלך מניחה שהסכם הוא לא הסכם. אני לא חושב כך. פעם גפני אמר 'יש לי מריבות עם לפיד יותר מכל אחד אחר אבל הוא לפחות אף פעם לא משקר'.

"אני מאמין לאנשים סביבי, זה מאוד יפתיע אותי אם בני גנץ יבריז ברגע האחרון. אם יש אדם שסבל מתרבות ההונאה של הפוליטיקה הישראלית זה בני גנץ, אני מאמין שהוא ילמד את הלקח, ממה שעשו לו".

איך אתה מגדיר את הממשלה כ'ממשלת אחדות' אם חצי מהעם מוחרם, 'הליכוד' והסיעות החרדיות

"הסיעות החרדיות לא מוחרמות, הם קמו בבוקר והודיעו שיש להם ברית עם נתניהו שהם לא מוכנים לשבור. אין לי בעיה שהם יצטרפו, אין וטו. יש קווי יסוד וכל מי שיצטרף לממשלה יצטרך לעמוד בקווי יסוד. החרם היה חד צדדי, הם חתמו על מכתב שיש להם ברית עם נתניהו. לא היה עם מי לדבר, אני חושב שזו טעות. אין לי בעיה שהסיעות החרדיות יצטרפו לממשלה".

כאמור, הריאיון המלא בחול המועד סוכות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר