מהאוויר ומהקסדה • צפו

התיעוד של רגע תפיסת שני המחבלים בג'נין

צה"ל וימ"מ מפרסמים את התיעוד של רגע תפיסת שני המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע. בתיעוד של הימ"מ נראה המבצע מקסדת הלוחמים והצבא תיעד מהאוויר • צפו (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הלוחמים עולים למחבוא (צילום: דוברות המשטרה)

המבצע ללכידת שני המחבלים האחרונים שנמלטו בערב ראש השנה מכלא 'גלבוע', שבא לסיומו הלילה (ראשון) החל במבצע מודיעיני מורכב ומורחב.

המשטרה מפרסמת בשעה זו, תיעוד ממצלמות הקסדה של לוחמי הימ"מ של משמר הגבול מהפעילות המשותפת עם היחידה המבצעית של שב"כ וצה"ל ללכידת שני המחבלים הנמלטים הלילה במזרח ג'נין.

כפי שניתן לראות בתיעוד - הלוחמים מבצעים באישון לילה סגירה על הבניין שבו נמצאו המחבלים, במכשירי הקשר של היחידה ניתן לשמוע את ההתנהלות הלוחמים מול מפקד היחידה.

גם בצה"ל פרסמו בשעה זו תיעוד חדש מהאוויר, בו מעורבים כלי טיס מטייסת 100 מחיל האוויר וצוותים של יחידה 9900 מאגף המודיעין.

התיעוד מהאוויר (דובר צה"ל)

מדו"צ נמסר: "החל מערב ראש השנה טסו צוותים מטייסת 100 בשיתוף עם צוותים של 9900 וסייעו בחיפושים אחר המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע. הצוותים עסקו במשימות שונות שתרמו להצלחת לכידת המחבלים, וביניהן משימות חוזי, צילום, איסוף מודיעין, וכן ליווי הכוחות בשטח במהלך המבצע למעצרם".

כזכור, במערכת הביטחון על שלל זרועותיה, החל מהשב"כ ועד אמ"ן הצה"לי, עקבו בימים האחרונים אחר תנועת המחבלים וגילו כי שני המחבלים נמצאים בתוך מחנה הפליטים ג'נין.

לכוחות הביטחון נודע כבר בשבוע שעבר כי השניים, איהם קממג'י ומונאדל אינפיעאת, שוהים בבית קרוב משפחתו של אחד מהם, שהפך לסייען ועליו הם סמכו.

תחילה זיהו הכוחות בפעילות המודיעינית שבוצעה בג'נין את המחבל מונדאל אינפיעאת, כשהוא מסתתר בתוך מבנה ובמהלך הימים האחרונים הצטרף אליו איהם קממג'י, יחד עם סייען נוסף, כשהתברר כי השניים עוברים בין דירות מסתור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר