מצבה בינוני

ערב חג בבני ברק: פעוטה נכוותה ממים רותחים

פעוטה בת שנה וחצי נכוותה בצהריים ערב חג הסוכות בביתה ממים רותחים שנשפכו עליה מסיר שהיה על הגז, ופונתה במצב בינוני לטיפול בבית החולים 'שיבא' בתל השומר (חרדים בארץ)

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

פעוטה בת שנה וחצי נכוותה בצהריים (שני) ערב חג הסוכות בביתה ממים רותחים שנשפכו עליה ופונתה במצב בינוני לבית החולים 'שיבא' בתל השומר.

התפללו לרפואת הילדה איילה בת דינה לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

כוחות ההצלה שהוזעקו לבית המשפחה בבני ברק העניקו טיפול רפואי לפעוטה עם כוויות בדרגה 2 בפלג גופה העליון והיא פונתה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

אלי גנסיא חובש איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נמסר לנו כי נשפכו עליה מים רותחים מסיר שהיה על הגז, הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים".

לייזר מרגלית חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לה היא פונתה לבית החולים כשהיא סובלת מכוויות בראש ובפלג גוף העליון. בשלב זה מצבה מוגדר בינוני".

חובשי הצלה יחיאל גולדהבר ודניאל הורברג סיפרו: "כשהגענו לדירה מצאנו פעוטה כבת שנה עם כוויות בפנים, בחזה ובגפיים העליונות, שנגרמו מסיר מים רותחים שנשפך עליה. יחד עם חובשים של מד"א, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני במקום ולאחר מכן היא פונתה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר