וידאו מרתק

כשאהרן אבוחצירה ז"ל שמע על הנפלאות של משפחתו

תיעוד נדיר מלפני 32 שנה: השר אהרן אבוחצירה, שהלך הלילה לעולמו, מבקש ברכה מהרבי מליובאוויטש זי"ע לממשלה חדשה ושומע משפט מפתיע על משפחתו • צפו בוידאו המרתק (חרדים)

מענדי קורטס | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות JEM)

בה' באלול תש"נ נפגש חבר הכנסת אהרן אבוחצירה, שהלך הלילה לעולמו, שביקר בניו יורק, עם הרבי מליובאוויטש זי"ע, במסגרת 'חלוקת הדולרים' המפורסמת שנערכה בימי ראשון בבית 770, ושמע משפט מפתיע על הניסים שנערכו במשפחתו. בעקבות פטירתו נחשף קטע הוידאו המלא.

אבוחצירה שמע מהרבי כי עליו "להמשיך במסורת האבות, ולפרסם בכל ארץ הקודש, והעיקר אחרי החברות בכנסת - להמשיך במסורת המשפחה". כשאבוחצירה ביקש ברכה לממשלה שהוקמה, השיב הרבי: "יש לכם ברכה בכפליים, ושלוש פעמים ככה, והולך ומוסיף, שיעמדו חזר על המשמרת של שלימות העם, שלימות הארץ ושלימות התורה".

הרבי הוסיף, כשהתייחס לאילן היוחסין של חבר הכנסת: "למי שגדל במשפחת ומסורת אבוחצירה, אין צורך להביא ראיות לזה ולבאר את זה. באם אתה זקוק לנפלאות בשביל זה, אזי במשפחת אבוחצירה היו נפלאות על ימין ועל שמאל וגם באמצע".

חבר הכנסת הגיב: "ברוך השם, זכות אבות, אבל גם זכות של כבודו, לארץ ישראל ולביטחון ארץ ישראל. היא זכות גדולה לכל אחד מאיתנו". על כך השיב הרבי: "כפי שאמרתי קודם, באם תלוי בזכויות שלי והברכות שלי, אזי יש לכם כל זה מידו של הקדוש ברוך הוא".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר