מפרי בידוד

אישה חולת קורונה אותרה במערת המכפלה

אמש והבוקר, איתרה המשטרה תושב ביתר עילית וחשודה נוסף במערת המכפלה, בחשד שהפרו בידוד ויצאו את ביתם, על אף שהוגדרו כחולים מאומתים. השניים זומנו לחקירה (ארץ)

(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

במהלך פעילות יזומה של המשטרה בעיר ביתר עילית לשמירת הנחיות הקורונה, אותר אמש תושב העיר, כשהוא נוהג ברכב ללא סיבה מוצדקת כשהוא מפר את הבידוד. בבדיקה נמצא על פי רשומות משרד הבריאות, כי האיש חולה קורונה מאומת המחויב להישאר בביתו.

בנוסף, בשעות הבוקר, נתפסה ע"י שוטרים במערת המכפלה אישה נוספת. בבדיקה נמצא על פי רשומות משרד הבריאות, כי גם היא חולת קורונה מאומתת המחויבת להישאר בביתה.

כאמור, השוטרים הדגישו בפני החשודים, כי חובתם להימצא בבידוד עד למועד שנקבע על ידי משרד הבריאות והם קיבלו הזמנה לסור לחקירה בתחנת המשטרה בגין עבירה זו, עם תום תקופת הבידוד.

במקרה נוסף בצעו שוטרי מרחב איילון במהלך החג אכיפה מוגברת וממוקדת לבחינת עמידה בהנחיות משרד הבריאות, כאשר בבדיקת רכב במחסום נמצא כי הנהג מוכרז עפ"י משרד הבריאות כחולה מאומת.

מבירור עלה, כי החולה המאומת נסע יחד עם שני חבריו למסיבה רבת משתתפים בצפון הארץ, כאשר קיים חשד שהדביק נוספים וסיכן את שלום הציבור.

כאמור, לנהג נרשם זימון לחקירה בתחנת המשטרה ושני חבריו נדרשו להיכנס לבידוד ולדווח למשרד הבריאות בהתאם. השלושה הונחו לשוב מיד לבתיהם, עד לתום תקופת הבידוד.

מדוברות המשטרה נמסר, כי "משטרת ישראל נלחמת יחד עם הציבור הרחב בהתפשטות מגפת הקורונה. מקרים מסוג זה מסכנים את הציבור שנשמע להנחיות, על כן משטרת ישראל רואה בחומרה עבירות מסוג זה ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להעמיד עבריינים אלו לדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר