הריאיון המלא, הערב

הנשיא הרצוג ל'כיכר': "היו לי ויכוחים עם החרדים, אבל באהבה"

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, מתארח לריאיון חג מיוחד ב'כיכר השבת' ומתייחס להחלטתו לקיים את הביקור הראשון שלו כנשיא דווקא בעיר חרדית • הריאיון המלא בשעה 19:00 (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מולי הרשקוביץ וחיים גולדברג)

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, מתארח לריאיון חג מיוחד ב'כיכר השבת' ומתייחס להחלטתו לקיים את הביקור הראשון שלו כנשיא דווקא בעיר חרדית בני ברק. הריאיון המלא בשעה 19:00.

במהלך הריאיון מתייחס נשיא המדינה לנושאים רבים, בין היתר ליחס החדש למגזר החרדי וההסתה נגד המגזר בשנה וחצי האחרונה. כמו כן, יתייחס הנשיא לניסיון להרגיע את הרוחות והמתח בציבור הישראלי לאחר שנתיים של מערכות בחירות עד להקמת ממשלה חדשה בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד.

"נהנתי", מספר הרצוג על הביקור בבני ברק: "יש את כל ההפסיפס הישראלי וההפסיפס הזה חייב להבליט את החיים ואורחות החיים והאמונות של כל בני האדם שחיים כאן. מבחינתי הייתה חוויה נהדרת לבקר בפתיחת שנת הלימודים בא' אלול, בבתי מדרשות ובתי הכנסת וכמובן את גדולי הרבנים בבני ברק.

"צריך לומר שלא תמיד החיים קלים עם הציבור החרדי, היו לי גם ויכוחים. אבל בסופו של דבר אני נושא איתי שולשלת ארוכה של גדולי תורה שהגיעו לשיא עצום עם הרב יצחק הלוי הרצוג זצ"ל, שאני גאה שנקראתי על שמו. אני מעולם לא תיחמנתי את הציבור החרדי, אני אומר לו אמת, לא תמיד זה נעים לשמוע, אבל אני בא עם כבוד והמון הערכה לציבור החרדי, לאורח החיים החרדי".

כאמור, הריאיון המלא בשעה 19:00

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר