נזק מתמשך

טקסס תטיל סנקציות על יונילוור ו'בן & ג'ריס'

סערת 'בן & ג'ריס' העולמית נמשכת: טקסס מצטרפת לרשימת המדינות אשר יטילו סנקציות על החברה בשל התנהלותה מול ישראל. מניית יוניליוור לא מפסיקה לצנוח (חדשות בעולם)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מדינת טקסס הודיעה בשעות האחרונות כי הכניסה את יוניליוור לרשימת החברות המחרימות את מדינת ישראל, ובכוונתה להפעיל סנקציות נגד חברת יוניליוור ובן & ג'ריס העולמית, בין היתר באמצעות הפסקת השקעות.

בשבועות האחרונים כבר הקדימו את טקסס מדינות נוספות כשהאחרונות שבהן היו ניו ג'רזי אריזונה ופלורידה בשבוע האחרון.

הרשימה המתארכת של מדינות אשר עומדות לצד מדינת ישראל ומודיעות כי לא יאפשרו להחרים אותה ואת אזרחיה, מתורגמת באופן ישיר גם בשוק ההון, שכן מיום הכרזת החרם ע"י בן & ג'ריז העולמית, מניית חברת האם יוניליוור- נמצאת במגמת צניחה ברורה.

כזכור, חברת הגלידות הפופולרית - בן אנד ג'ריס, הודיעה לפני כחודשיים כי יותר היא לא תמכור גלידות בהתנחלויות ביהודה ושומרון בישראל. לדברי חברת הגלידות, היא תמשיך למכור ולהפיץ את הגלידה בארץ, "בהסדר אחר", שלא יכלול את השטחים הפלסטיניים הכבושים.

"אנו מאמינים כי מכירת הגלידה שלנו בשטחים הפלסטינים הכבושים לא עולה בקנה אחד עם ערכי החברה", נכתב בחשבון הטוויטר של החברה.

אבי זינגר, מנכ"ל ובעלי בן & ג'ריס ישראל מסר: "רשימת המדינות הפועלות בצורה ברורה ונחושה כנגד החרמת ישראל ואזרחיה הולכת ומתרחבת. אנו בבן & ג'ריס ישראל נמשיך למכור בכל שטחי המדינה ולהעסיק מאות עובדים תושבי הדרום. תמיכה בחברה הישראלית היא זו שתוכיח לחברה העולמית כי אנו בישראל לא נכנעים לפעולות חרם שאינן חוקיות. גלידה אינה חלק מהפוליטיקה וכפי שמדינות רבות מבינות את העוול שנעשה כלפי ישראל, מדינות נוספות עתידות כבר בימים הקרובים להצטרף לדרישה מבן & ג'ריס העולמית לחזור בה מהחלטתה.

נציגי ממשלת ישראל כבר הודיעו כי ינקטו יד קשה בפעולת חרם זו ואנו בחברה בישראל מרגישים מחוזקים כאשר יחד איתם גם מדינות רבות בעולם מכירות בכך שהתנהלות בן & ג׳ריס העולמית אינה חוקית ומפעילות סנקציות כנגדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר