סוכות תשפ"ב

כל הארץ לולב: תיעוד מרגש מהנענועים של עמך בית ישראל

מאושפזי מחלקות הקורונה זוכים מידי יום ליטול ארבעת מינים • נפגעי פעולות איבה בקרב כוחות הביטחון קיבלו סטים מהודרים • "וויז סוכות" החדשני אפשר לרבבות לאתר סוכות כשרות שהפעילו השלוחים • תיעוד מרגש (בארץ)

מענדי קורטס | כיכר השבת |
(צילום: צעירי חב"ד)

"מבצע לולב" המסורתי של חב"ד שובר שיאים חדשים. בכל קצוות הארץ זוכים עמך בית ישראל, בהיקף משוער של מאות אלפים, במצוות נטילת ד' מינים, זאת במסגרת 'מבצע לולב' המסורתי שיזם כ"ק הרבי מליובאוויטש.

המבצע יצא לדרך ביומו הראשון של חג הסוכות ונמשך מידי יום בימי חול המועד סוכות. למעלה מאלף שלוחי חב"ד בכל רחבי הארץ, כשהם מגובים בתגבורת בדמות אלפי החסידים ותלמידי הישיבות, פועלים בכל שעות היום באינספור איזורים.

בבתי רפואה, במרכזים הומי אדם, בפארקים, בבתי אבות, בבסיסי כוחות הביטחון, בבנייני משרדים ועוד, מזכים החסידים את ההמונים בנטילת לולב ומספרים להם על ענייני החג.

שורת מיזמים של צעירי אגודת חב"ד - זרוע העל של פעילות השלוחים, הביאו כמידי שנה לשדרוג הפעילות המסורתית. הדבר מתבטא בשורת הפקות ויוזמות ייחודיות, המופעלות בשטח על ידי השלוחים המסורים, המשקיעים ללא הפסקה, בפעילות ובממון, להצלחת המבצע. במקביל, הסוכות הניידות המעוטרות להפליא ומהם בוקעות נעימות חסידיות, מביאות את החג לכל מקום ומקום. כשלצד נטילת הלולב, רבים זוכים גם לברך "שהכול" ו"מזונות" בסוכות כשרות למהדרין המופעלות על ידי השלוחים המסורים.

פעילות מרגשת וייחודית נערכת מידי יום במחלקות הקורונה הסגורות בבתי הרפואה בכל רחבי הארץ. השלוחים, עטויים בבגדים אטומים, מביאים לכל מאושפז את האפשרות לקיים את מצוות החג. פעילות ייחודית נוספת נערכת עם נפגעי פעולות האיבה. השליח הרב מנחם קוטנר, מנהל אגף הפעילות בצעירי חב"ד, חילק סטים מהודרים של ארבעת המינים לנפגעים רבים. חלקם איבדו יד ורגל בפעולותיהם להגנה על יושבי ארץ הקודש.

כמו כן נערכת פעילות ייעודית עם אלפי אנשי כוחות הביטחון, וזאת בשל היחס המיוחד וההוראה של הרבי לחסידים שלא ישכחו אף יהודי גם במקום המרוחק ביותר כשניתן דגש על אנשי כוחות הביטחון המשרתים בגבולות המרוחקים. אלה מתרגשים לראות את המסירות הגדולה של החסידים העושים מאמצים גדולים להגיע אליהם מידי יום ביומו ולזכותם במצוות החג.

"בזמן שעמך בית ישראל יוצא לבלות, השלוחים עסוקים רק בדבר אחד: בהבאת מצוות החג לכל יהודי, בהוראת הרבי", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "ההיענות האדירה בשטח ובפרט השנה, ממחישה שלב ישראל ער יותר מתמיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר