אחרי אמירות השר כהנא

כהנא: "מדברים מתחת לפני השטח; גפני: "הזוי"

אחרי שבמהלך ריאיון אמר שר הדתות מתן כהנא כי מתחת לפני השטח הפולטיקאים החרדים יודעים לשתף איתו פעולה. בתגובה אמר ח"כ גפני "מתן כהנא הוא איש הזוי" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
גפני וכהנא (צילום: יונתן זינדל פלאש 90, אוליבייה פיטוסי פלאש 90)

אחרי שמוקדם יותר היום (מוצ"ש) אמר שר הדתות מתן כהנא (ימינה) ב'פגוש את העיתונות' כי "על פני השטח מחרימים אותי וקוראים לי אנטיוכוס, אבל מתחת לפני השטח יודעים יפה מאוד לבוא ולדבר איתי - בין אם זה פוליטיקאים ובין אם זה רבנים גדולים", תקף יו"ר יהדות התורה משה גפני ואמר כי "מתן כהנא הוא איש הזוי".

עוד אמר גפני כי כהנא הוא "האיש השנוא ביותר בחברה החרדית אחרי בנט ושקד ממציא המצאות כאילו מישהו ייכנס איתו לקואליציה, כל ההודעות שלו בעניין מצוצות מהאצבע ומשוללות כל יסוד. זה היה בתחילת הדרך שהיו כאלה שאמרו שהחרדים יצטרפו, וזה ממשיך עכשיו בהודעות הסרק שלו שאין מאחוריהן ולא כלום, רק איש הזוי".

השר כהנא התייחס גם לרפורמה בכשרות ולנתק עם הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף, ואמר כי "אני בונה את תוכנית הכשרות שלי בכדי לחזק את הרבנות. אם הרבנות תשתף פעולה התוכנית תהיה יותר טובה, אבל אנחנו בונים את המנגנון כך שגם אם לא יהיה שיתוף פעולה התוכנית הזאת תצא לפועל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר