במבצע המעצרים

הותר לפרסום: קצין ולוחם צה"ל נפגעו באורח קשה

במהלך הפשיטה על כפר בורקין הלילה ומעצר מחבלי חמאס שתכננו לבצע פעילות טרור, נפצעו באורח קשה קצין ולוחם בצה"ל כתוצאה מהיתקלות עם מחבל. כך הותר לפרסום (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
כוחות צה"ל בגנין (צילום: הלל מאיר, פלאש 90)

קצין ולוחם צה"ל נפצעו הלילה (ראשון) באורח קשה במהלך התקלות עם מחבל בכפר בורקין. כך התיר היום צה"ל לפרסום. בצבא נבדקת אפשרות כי הקצין והלוחם נפגעו מאש צה"ל.

הפגיעה ארעה כחלק ממבצע שערך הלילה צה"ל בכפר, ובו פשט על מבנים ועצר מחבלים השייכים לתשתית צבאית של החמאס שתכננה לבצע פעילות טרור.

מדובר צה"ל נמסר: "נסיבות האירוע יתוחקרו כחלק מתחקור המבצע. הפצועים פונו מוסק לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. הודעות נמסרו למשפחותיהם".

ד"ר האני בחות', מנהל מערך הטראומה בבית חולים רמב"ם, שאליו הובהלו שני הלוחמים, דיווח על מצבם: "הבוקר התקבלו אלינו שני פצועים, שניהם הוגדרו כפגועים במצב קשה ולא יציב כתוצאה מפציעות חודרות במקומות רבים בגוף שלהם. בוצעו מספר ניתוחים בפצועים ולאחר מכן עברו לטיפול נמרץ, בהמשך צפויים להם ניתוחים נוספים. כרגע לא נשקפת סכנה לחייהם על אף הפגיעות המורכבות".

ד"ר האני בחות', מנהל מערך הטראומה בבית חולים רמב"ם

כזכור, הלילה נכנסו כוחות צה"ל למבצע מעצרים נרחב נגד אנשי חמאס ברמאללה ובג'נין. במהלך המבצע חמושים פתחו באש כבדה לעבר לוחמי דובדבן והימ"מ, הלוחמים השיבו באש ולפחות ארבעה מחבלים חוסלו. כעת, כאמור, נודע כי גם קצין ולוחם בצה"ל נפגעו באורח קשה במהלך חילופי האש.

מרכז הפעילות של צה"ל התמקדה בכפרים ברוקין ודאן, שם נעצרו פעילי טרור של ארגון חמאס. בצה"ל הודיעו כי נערכים לחידוש הירי מרצועת עזה, בתגובה לחיסולים הלילה. תת אלוף רן כוכב, דובר צה"ל, עדכן הבוקר כי מדובר בחמשה אירועים שונים אך קשורים לתשתית אחת של ארגון הטרור חמאס.

כזכור, לפני כשבוע לכדו כוחות הביטחון את שני המחבלים האחרונים שנמלטו מכלא 'גלבוע' בערב ראש השנה. המחבלים, איהם קממג'י ומונאדל אינפיעאת, נתפסו בחיים בידי לוחמי הימ"מ, שפשטו על מבנה בג'נין בעקבות מידע מודיעיני של השב"כ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר