בגיל 43 בלבד

טרגדיה: נכד גאב"ד העדה החרדית נפטר מנגיף הקורונה

חודש אחרי שנולד בנו ה-12, אושפז האברך הרב שלמה יהודה זילביגר ז"ל, נכדו של גאב"ד 'העדה החרדית' הגרי"ט וייס, במחלקת קורונה. היום הוא נפטר, בגיל 43 בלבד (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

האברך הרב שלמה יהודה זילביגר ז"ל, נכדו של גאב"ד 'העדה החרדית' הגרי"ט וייס, נפטר היום (שלישי), לאחר מאבק בנגיף הקורונה. בן 43 בלבד היה בפטירתו.

המנוח נולד לאביו רבי אברהם זילביגר, רב בבית המדרש החדש בנמצ'סטר, ובצעירותו הוא למד בישיבת גייצד ובישיבת מיר, שם עשה חיל בלימודיו.

בהגיעו לפרקו הוא נישא לבת הרב רבי אשר שלאס מירושלים, ויחד עם רעייתו הקימו השניים את ביתם לתפארת בשכונת גבעת משה בירושלים, סמוך לביתו של גאב"ד העדה.

אחד מבני המשפחה מספר בכאב ל'כיכר השבת' כי ר' שלמה יהודה ז"ל זכה לחביבות גדולה מאד אצל הגאב"ד, כאשר בנוסף הוא היה זה שהיה רושם את דברי התורה של הגאב"ד ומביאם אל הדפוס, לצד לימודיו בכולל של הגאב"ד, שם הוא נודע כאחד האברכים הבקיאים בתורה ובהלכה.

עוד הוא מספר כי לאחר ראש השנה התגלה כי המנוח נדבק בנגיף הקורונה, ומאז מצבו הבריאותי הלך והתדרדר, תוך שרבים נשאו תפילה לרפואתו.

לפני כחודש נולד בנו ה-12, אך זמן קצר לאחר מכן הוא אושפז בבית החולים, שם מצבו הלך והחמיר עד אשר הערב הוא החזיר את נשמתו ליוצרה, כשהוא משאיר אחריו את רעייתו ו. 12 ילדים, כאשר רק אחד מהם זכה להינשא, ושנשארו כעת ללא אבא.

על מועד הלווייתו נעדכן כאן ב'כיכר השבת'.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר