הזיה | דיווח

בנט ביקש משרים לתקוף את משרד הבריאות

לאחר שראש הממשלה בנט, תקף את ד"ר אלרעי-פרייס, היום נחשף, כי בנט גם ביקש מהשרים החברים בממשלתו, להצטרף למאמץ - ולתקוף את בכירי משרד הבריאות (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
בנט עם שרי ממשלתו. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

במהלך נאומו באו"ם ולאחריו, השמיע ראש הממשלה בנט ביקורת חריפה, כנגד בכירי משרד הבריאות, אך על פי הדיווח של מיכאל שמש ב'כאן חדשות', בנט אף הורה לשרי ממשלתו גם לתקוף את משרד הבריאות.

על פי הדיווח, ערב כינוס קבינט הקורונה (שיתקיים בשבוע הבא), ראש הממשלה מבקש משרי הממשלה להתגייס למאמץ התקשורתי ולתקוף את בכירי משרד הבריאות.

בשיחות עם השרים - מהם כאמור ביקש לתקוף, האשים ראש הממשלה בנט את בכירי משרד הבריאות, בכך שהם שמים את עצמם במרכז ומתדרכים נגדו באופן אישי.

בלשכת רה"מ הכחישו את הפרטים של הדיווח.

כזכור, הבוקר, לפני המראתו לישראל, על פתח המטוס, התייחס בנט לסערה שעורר בעקבות דבריו וניסה לרכך את הביקורת. "אני מסיים עכשיו ביקור מועיל בניו יורק ובאו"ם. אני מבקש להתייחס לשיח שמתרחש כרגע", פתח בנט. "אני מכבד מאוד את מומחי משרד הבריאות ומוקיר את עבודתם המקצועית. עם זאת, הטלת עוד ועוד מגבלות גורפות על כלל אזרחי מדינת ישראל היא לא המדיניות של הממשלה.

"המדיניות של הממשלה היא שמירה על מדינת ישראל פתוחה ככל האפשר, כלכלה פתוחה ככל האפשר לצד עבודה ממוקדת על הלא מחוסנים ועל מוקדי התחלואה".

ראש הממשל הוסיף: "מבחינת הנתונים, 40 היישובים האדומים יותר בישראל כרגע הם בחברה הערבית, ומעל 90% מהאנשים שמאושפזים במצב קשה בבתי החולים, אלה אנשים לא מחוסנים. לכן, למרות הלחצים אנחנו נימנע בשלב הזה ממגבלות גורפות על כל האוכלוסייה.

"תראו - סגירת קונצרט של שלמה ארצי בראשון לציון או סגירת חתונה במודיעין, לא תעזור לתושבי טייבה או לתושבי אום אל פאחם לצמצם את התחלואה. מה שכן יעזור זה שנגיע לאום אל פאחם, נגיע לחברה הערבית, נשכנע, נגיע עם מבצעים, מוקדים ותחנות - ואת זה אנחנו עושים".

עוד אמר בנט: "בכלל, אנחנו נשתדל להימנע מפעולות עם תועלת נמוכה ועם נזק אגבי גבוה. צריך להבין - משמעותן של פעולות גורפות כאלה היא אובדן מיידי של אלפי מקומות עבודה עבור אזרחי מדינת ישראל, ולכן, אנחנו ממשיכים במדיניות של ישראל פתוחה ככל האפשר, וכלכלה פתוחה ככל האפשר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר