"הניצוץ היהודי בער"

יהודי שהתאסלם בעברו - שב היום ליהדות

א', יהודי שהתאסלם בעברו ואף נרשם במשרד הפנים כמוסלמי, שב היום ליהדות, אחרי שביה"ד בבירת הנגב קיבל את עתירתו בנושא. גופשטיין: "הניצוץ גרם לו לחזור" (יהדות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
תפילות בכותל המערבי, אילוסטרציה (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

בית הדין הרבני בבאר שבע קיבל הבוקר (חמישי) את בקשתו של א', יהודי שהתאסלם בעברו ואף נרשם במשרד הפנים כמוסלמי, לשוב ליהדות. א' יצר קשר לפני מספר חודשים עם ארגון להב"ה וסיפר כי בכוונתו לשוב ליהדות.

ע"פ הודעת הארגון, מאז א' מקבל ליווי מראשי להב"ה, בנצי וענת גופשטיין. הוא פנה ללהב"ה לפני חודשיים כשבקשתו הייתה לשוב ליהדות כדי ש"יוכל להיקבר כיהודי", והאחרונים הוא אף מניח תפילין.

ענת גופשטיין, ראש מערך הטיפול בארגון להב"ה, סיפרה כי יחסית זה מקרה חריג כאשר הפנייה לארגון שבבעלותה נעשית ע"י גברים ולא ע"י נשים: "ברוב המקרים שפונים אלינו מדובר בנשים שהתאסלמו ומעוניינות לחזור ליהדות, אך יש גם גברים שהתאסלמו ואנו מסייעים להם לחזור לחיק היהדות".

בנצי גופשטיין, יו"ר ארגון להב"ה, מסר: "אני מודה לבית הדין שקיבל את בקשתו של א' להתנתק מהאסלאם ולשוב ליהדות. המקרה של א' מלמד שאסור להתייאש בשום מצב. אחרי שנים שא' חי כמוסלמי, בער בו הניצוץ היהודי וגרם לו לחזור ליהדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר