"רצינו מחמאות"

הציטוטים מפגישת הפיוס של בנט עם בכירי מערכת הבריאות

הגרסה שפרס ראש הממשלה בפגישתו עם בכירי מערכת הבריאות וביטוי תחושת העלבון והפגיעה שהוצגה לבנט נחשפים • "ציפינו לשמוע מעל בימת האו"ם מחמאות" (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90 וחיים גולדברג)

אחרי הביקורת הנוקבת שהשמיע מעל בית האו"ם, ובייחוד בתדרוך שקיים לכתבי התקשורת לאחריו, בתחילת השבוע, נגד בכירי מערכת הבריאות ומדיניותם במאבק בקורונה, קיים היום ראש הממשלה נפתלי בנט פגישה עם ראשי משרד הבריאות.

בחדשות 12 נחשפו הערב תמלילים מתוך דברי ראש הממשלה והבכירים במהלך הפגישה. לפי הדיווח, בכירי מערכת הבריאות אמרו לבנט: "האירוע הזה פגע בנו גם באופן רגשי, ציפינו לשמוע מעל בימת האו"ם מחמאות למערכת הבריאות ובמקום זה שמענו דברים אחרים. זה הכה אותנו בתדהמה, זו סיטואציה לא נעימה".

הם הוסיפו: "אבל בעיקר פגע באמון הציבור בנו. בסוף זו מערכה נגד הנגיף שכולנו צריכים לנהל יחד, זה לא רק נגדנו, זה חלחל גם לעובדים של משרד הבריאות ושל מערכת הבריאות".

ראש הממשלה נפתלי בנט פרס את גרסתו: "קיבלתי את התחושה שמתדרכים נגדי מתוך מערכת הבריאות ויוצאים בצורה בוטה בתקשורת נגד המדיניות שלי ושל הממשלה, אני חוזר ומבהיר שהמדיניות היא שמירה על משק פתוח".

לפי ההודעה המשותפת שפרסמו לשכות ראש הממשלה ושר הבריאות, בפגישה חודדו סדרי העבודה המשותפים, וכן נדונו סוגיות שונות לקראת קבינט הקורונה שיתקיים בראשית השבוע.

עוד נכתב בהודעה כי "ראש הממשלה הביע את הערכתו הרבה לאנשי משרד הבריאות ולעובדי מערכת הבריאות כולה, והבהיר למשתתפים כי שיתוף הפעולה ההדוק שאפיין עד כה את ההתמודדות עם נגיף הקורונה יימשך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר