תקיפת השוטרים

בנט: האלימות בחברה הערבית הגיעה לנקודה בלתי נסבלת

ראש הממשלה התייחס לתקיפת השוטרים בכפר קאסם ואמר: "האלימות בחברה הערבית הגיעה לנקודה בלתי נסבלת" • שר הבט"פ: "גאה בשוטרים, הדין ימוצה עם החשודים" (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
תקיפת שוטר בכפר קאסם (צילום: לפי סעיף 27א)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס הערב (מוצאי שבת) לתקיפת השוטרים בכפר קאסם ואמר: "האלימות בחברה הערבית הגיעה לנקודה בלתי נסבלת".

לדבריו: "אני עומד לצד השוטרים שהותקפו באלימות קשה בכפר קאסם. האלימות בחברה הערבית הגיעה לנקודה בלתי נסבלת. נילחם בה בכל הכח.

"אני מצפה מהחברה הערבית, שמבקשת מהמדינה להתערב, לתת לשוטרים את כל התמיכה והגב. נגיע לתוקפים ונמצה עמם את הדין".

השר לביטחון פנים, עומר בר לב, אמר: "גאה בשוטרים שלא נרתעו בפני מיליציה מקומית בכפר קאסם, פעלו בדיוק כמצופה משוטר בישראל ולא הבליגו בפניה. מדינת ישראל היא הריבון והמשטרה היא שליחתו ותפקידה לשמור על שלום הציבור. הדין ימוצה עם החשודים שנעצרו ועם כל אדם שחושב שהוא יכול להרים יד על לובשי מדים".

יו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס פרסם הודעה בה נאמר: "הבעתי גינוי חד משמעי בפני מפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי, איחלתי החלמה מהירה לשוטרים, והדגשתי את החובה לשמור על שלטון החוק ושיתוף הפעולה עם המשטרה.

"הבעתי את רצוני שנעבוד ביחד כדי לשפר את האימון וממשק העבודה ושיתוף הפעולה בין המשטרה והאזרחים הערבים, כדי שנוכל לנצח את הפשיעה והאלימות הגואה בחברה הערבית".

כזכור, כוח משטרה שהגיע בלילה שבין יום חמישי לשישי לבצע חיפוש ומעצרים בבית עיריית כפר קאסם הותקף באלימות קשה בידי עשרות ערבים שהיו במקום, בניהם אנשי 'כוח השמירה' של העירייה, כוח השייך לתנועה האסלאמית. שני שוטרים נפצעו ונזקקו לטיפול רפואי.

עד כה נעצרו ארבעה חשודים במעורבות באירוע החמור, בית משפט האריך את מעצרם ביומיים. במשטרה מתכוונים לאתר את יתר התוקפים ולבצע מעצרים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר