תכנית מיוחדת

כך תוגבר המודעות לחיסון בחברה הערבית

40% מהחברה הערבית לא חוסנה בחיסון השלישי, ויותר מ-50 מהיישובים הערביים - אדומים לצורך כך במשרד הבריאות הציגו הערב תכנית חדשה להגברת המודעות לכך (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
זום להגברת המודעות (צילום: משרד הבריאות)

קבינט הקורונה החליט הערב (ראשון), על תוכנית פעולה למאבק בקורונה בחברה הערבית, אחרי דיונים שהתקיימו בנושא.

כיכר מפרסמת את התכנית המלאה לראשונה:

- הקמת משל"ט קורונה בכל יישוב ערבי אדום, כאשר בכל מקום כזה ימונה ממונה קורונה שיהיה אחראי על הקשר בין קופות החולים והמשפחות. תוך שבועיים צפויים להתמנות כלל ממוני הקורונה. הממונה יעסוק בהפצת מידע בבתי הספר, עריכת מפגשי הסברה של רופאים עם ההורים, לוודא שהרופאים מצלצלים אחד אחד לכל מטופל שלא התחסן וכו'.

- פרסומות ייעודיות למגזר הערבי, כולל שעת שו"ת עם רופא משפחה ערבי שיענה לשאלות המשפחות השונות. הדגש בחיפוש: רופאים ערביים מקומיים, שמכירים את הישוב בו הם גרים. ייערכו סרטונים עם רופא משפחה ערבי שיענה לשאלות ולחששות, יופקו תשדירי רדיו וקמפיין לדיגיטל בערבית.

- האצת תוכנית "חוסן לתלמיד", לחיסון בני הנוער בתוך בתי הספר, והרחבת נקודות החיסון הליליות. תכנית "חוסן לתלמיד" מצליחה בבתי ספר בחברה הערבית הרבה יותר מאשר בחברה היהודית - התכנית מחסנת בני נוער בתוך בתי הספר.

משרד הבריאות עשה פיילוט של מפגשי הסברה של רופאים עם הורים בזום. לחלק מהמפגשים הגיעו 600, 800 ואפילו באחד היו 2,600 הורים. בזום נותנים להורים מידע רפואי, עונים לשאלות עם רופאים. הכוונה היא להרחיב את זה מאד באמצעות הפרויקטור בכל עיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר