בנפול אויבך

טלגרם עקצה את המתחרה ואטסאפ בטויטר

קריסת פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם מעוררת סערה ברחבי העולם, ולאחר שרבים הצטרפו לרשת 'טלגרם' המתחרה, החליטה טלגרם לשלוח עקיצה ל'ווטסאפ' בטוויטר (דיגיטל)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
וואטסאפ וטלגרם (צילום: שאטרסטוק)

שרתי פייסבוק קרסו, וואטסאפ ואינסטגרם לא פעילות וכבר כשלוש שעות שברחבי העולם מחפשים פתרון. ל'טלגרם' יישומון המסרים והמתחרה הישירה לוואטסאפ נוספו נכון לשעה זו כבר כ-15 מיליון משתמשים חדשים והמספר ממשיך לטפס.

המשתמשים שחיפשו פתרון מיידי לבעיות הרשת פנו אל היריבה, 'טלגרם' כבר מזמן מהווה לדעת רבים פתרון יעיל ואלטרנטיבה עדיפה וכבר בזמנים בהם עלו טענות נגד תקנון הפרטיות של וואטסאפ נוספו לה עוד מיליוני משתמשים,

לדעת רבים היישומון עדיף על וואטסאפ כיוון שהוא מציע אופציות רבות יותר, טענות על כך שוואטסאפ מפגרת אחרי טלגרם נשמעות לעיתים קרובות כשתכונות שימושיות שנוספות לוואטסאפ בקול רעש גדול נמצאים עוד הרבה קודם אצל המתחרה.

טלגרם כמובן לא פספסה את ההזדמנות לעקוץ ובחשבונה הרשמי ב'טוויטר' היא הגיבה לרבים מהמשתמשים שלעגו לוואטסאפ, למשתמש שכתב "בכי בוואטסאפ" היא הגיבה עם תמונה של אופציית מחיקת היישומון מן המערכת וכתבה "אתה יכול לתקן את זה". למשתמש אחר שתהה "מה קורה עם החבר שלך 'וואטסאפ" היא הגיבה "לא וואטסאפ" - משחק מילים על שמה של וואטסאפ שפירושו באנגליות הוא "מה קורה".

טלגרם הוסיפה עוד ציוצים ותגובות רבות למשתמשים ברחבי העולם. בזמן בו רבים מהגולשים נותרו בלי הרשתות החברתיות החביבות עליהם, לא נותר להם אלא להתרווח ולצפות מהצד בקרב הענקיות.

גם טוויטר הצטרפה לחגיגה כשכתבה "שלום לבערך כולם" אך על ציוץ זה וואטסאפ לא נותרה חייבת והגיבה בציוץ משלה בו כתבה "שלום".

וואטסאפ מגיבה לטלגרם (צילום מסך מתוך טוויטר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר