מתגייס למען החרדיות

ראש האופוזיציה הירושלמית נגד סגירת מחלקת היולדות במרכז העיר

עופר ברקוביץ', יו"ר האופוזיציה בירושלים משתף פעולה עם חברי מועצת העיר החרדים ומתנגד לסגירת מחלקת היולדות ב'ביקור חולים', בו יולדות אלפי נשים חרדיות בכל שנה (מקומי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
בית החולים 'ביקור חולים' (צילום: מינאמה, ויקימדיה)

שיתוף פעולה מפתיע - עופר ברקוביץ' (התעוררות) יו"ר האופוזיציה הירושלמית, משתף פעולה עם חברי מועצת העיר החרדים ומביע התנגדות לסגירת מחלקת היולדות בבית החולים 'ביקור חולים' בעיר.

כחלק מתוכנית שיפוץ והתייעלות כלכלית של בית החולים, הוחלט כי חדר היולדות בו יולדות כ-6000 יולדות בשנה ייסגר. בעקבות ההחלטה אלפי נשים בירושלים ישארו ללא מענה וללא חדר יולדות נגיש בקרבת בתיהן.

ברקוביץ', בתמיכת חברי מועצת העיר החרדים פנה במכתב אל שר הבריאות ניצן הורביץ וראש העירייה משה ליאון, ודרש להפנות תקציבים להצלת בית החולים.

יו"ר האופוזיציה העירונית עופר ברקוביץ' מסר בתגובה כי "אלפי משפחות בירושלים ייפגעו אם ייסגר חדר הלידה של ביקור חולים במרכז ירושלים. בעיר כל כך גדולה, דרוש חדר כזה במרכזה, מה עוד שאלפי משפחות חרדיות גרות בסמוך וצורכות את השירותים.

צר לי שהעירייה לא פועלת מספיק לשנות את ההחלטה. על העירייה לפעול ביתר שאת מול משרד הבריאות, וכן לפעול גם תקציבית כדי לוודא את המשך השירותים הרפואיים במרכז העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר