"הם דואגים לבנות"

סמינר חדש במודיעין עילית מעורר סערה; 'השכונה בסכנה'

סמינר חדש שהוקם במודיעין עילית בידי שליח חב"ד בעיר, מעורר סערה; פשקוויל שהופץ מזהיר מפני הפלג המשיחיסטי, הורי הבנות דוחים את הטענות: "מנסים להלך אימים ע"י זריקת סיסמאות" (חרדים)

ישראל שפירא | כיכר השבת |
מבנה הסמינר והפשקוויל (צילום: ישראל שפירא)

סוער במודיעין עילית; פשקוויל שפורסם בשבועות האחרונים בבתי כנסיות העיר, טוען שפלג משיחיסטי של חב"ד מקים מוסד תורני בשכונת חפציבה. לטענת כותבי הפשקוויל, שכונת חפציבה "בסכנה" בעקבות יוזמה זו.

אחד התושבים הליטאים של מודיעין עילית מספר ל'כיכר השבת' על השליח הרב מרדכי קניג שלדבריו עושה עבודת קודש, וימשיך לעשות זאת. "הוא עושה בעיר פעילויות רבות, וכעת ביוזמתו פתח סמינר חדש עבור נערות שלא התאימו לסמינרים אחרים בעיר, בגלל כל מיני סיבות, ולאפשר להן לימודים ברמה גבוהה לתפארת מורשת האימהות הקדושות".

הפשקוויל
הפשקוויל

אחד הורים ששלח את בתו למוסד החדש מספר ל'כיכר השבת' כי "מטרת הסמינר לתת לכל בת את ההרגשה שמגיע לה שישקיעו בה את הטוב ביותר. הם דואגים לבנות שיהיה להם הכי טוב שיש. הן מחנכות את הבנות שיהיה להן מרץ ורצון לקיום תורה ומצוות. אכן בסמינר יהיה רוח של חסידות כלומר ערכים ומסרים שחסידות יכולה לתת. לא מסתירים שההנהלה היא חסידית".

לדבריו, "הבנות מגיעות ממגזרים שונים ומקבלות מעל ומעבר למה שהם יקבלו בכל מקום אחר. הן מבחינה לימודים והן מבחינה ערכית".

שאלנו את ההורה, האם העירייה בעד הסמינר? "אין לי מושג מה דעתה של העירייה", הוא אומר, "בעצם, בסמינר עושים פה משהו שכל מי שדואג באמת לבנות העיר עירייה/עסקנים וכדו' היה צריך לעשות".

זה נכון שההנהלה משיחיסטית?

"אנשים מנסים להלך אימים ע"י זריקת סיסמאות והפחדות בלי קשר למציאות. חב"ד פועלת בעיר כ-20 שנים, כולם מכירים את הברכה הגדולה והחיזוק הגדול שהביאה לעיר ביראת שמים ובאהבת ה' הן בפעילות לאנשים, הן בפעילות עם נשים, והן בפעילות עם ילדים.

"אלפים רבים מתושבי העיר יכולים להעיד על תרומתה של הפעילות לחייהם בחיבור אמיתי ללימוד התורה וקימום מצוותיה בהידור. כרגע הסמינר פעיל ויש שם מחנכות לתפארת וכן מורות למקצועות נוספים".

יהיה בסמינר בגרות מלאה?

"בעזרת ה' כן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר