"עושה זאת באומץ"

כשח"כ אורי מקלב פרגן לשרת התחבורה • צפו

מראה לא שגרתי התרחש היום במליאת הכנסת, כאשר חבר הכנסת אורי מקלב, עלה להגיב על דברי השרה מיכאלי - שנאמה על הדוכן, והחל לשבח את השרה • תיעוד (אקטואליה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אורי מקלב (צילום: ערוץ כנסת)

חבר הכנסת אורי מקלב, ששימש בממשלה הקודמת כסגן שר התחבורה, דיבר היום (רביעי) בכנסת והחמיא לשרת התחבורה מרב מיכאלי, שהגיעה היום אל מליאת הכנסת, כדי להשיב על שאלות חברי הכנסת.

מקלב אמר: "יש אמירה שאומרת - כל אומן שונא את בני אומנתו, במקרה הזה, אני הגעתי ממשרד התחבורה ואני מכיר את העבודה המורכבת, הקשה והמאתגרת שיש לך ולמרות שאני באופוזיציה, אני חושב שאת עושה את זה בהצלחה, לא רק בהצלחה - אלא בהצלחה מרובה".

"אני חושב שהתחבורה הציבורית השתפרה במשמרת שלך", המשיך מקלב לגמור את ההלל על שרת התחבורה ואמר: "ואני מקווה שאני לא אצטרך להתנגד לתקציב של 2022".

מיכאלי הגיבה ואמרה: "אנו נמצאים ביום רביעי בבוקר, זה היום שהפרשנים הפוליטיים, כותבים את הטור הפוליטי שלהם, מעניין מה הם יחשבו על הדברים האלה, אני מודה לך הרב מקלב",

מקלב השיב ואמר: "לקחתי את הסיכון הזה, ואני עושה את זה באומץ, ומאמין בדרך הזו".

בהמשך, העלה חבר הכנסת אורי מקלב בפני השרה את מצוקת תלמידי רישוי הנהיגה אשר סיימו את לימודם אך לא נקבע להם מועד למבחן המעשי (הטסט).

מקלב שאל: "תלמידים רבים פונים אל לשכתי לאחר שסיימו את חובת הלימודים שלהם לקראת המבחן המעשי, אך לא נקבע להם מועד למבחן, פעמים רבות שקובעים מועד אך הוא נדחה שוב ושוב. מה בכוונת המשרד לפעול כדי לשנות מצב זה?".

שרת התחבורה מיכאלי ההצהרה במענה לשאלת מקלב כי מבחני רישוי הנהיגה אינם צריכים להיות בידי זכיין פרטי, "מבחני רישוי הנהיגה לא צריכים להיות בידי זכיין פרטי, אנחנו רואים את התפקוד הלקוי דבר המוכיח כי הפרטה לא תמיד הצעד הנכון. פנינו לזכיינים לגבי התורים המתמשכים והתרענו בהם, אם זה יימשך נפקיע מהם את הזכות במכרז - הפגיעה בלתי נסבלת"

במקביל, הודיע השרה כי משרד התחבורה דורש לחייב את כללי התו הירוק במבחני רישוי הנהיגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר