ב"ב כן, כפר קאסם לא

אשר תקף את הזיגזג של ליברמן: "צבוע"

הכנסת דנה בשאלת האפליה בין התנהלות המשטרה בבני ברק בשנה שעברה, לזו שלא נראתה בכפר קאסם השבוע, וכן בהבדל ביחס הפוליטיקאים לשני המאורעות הקשים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
השוטר שהוכה בכפר קאסם (צילום: דוברות המשטרה)

האלימות כלפי שוטרים בכפר קאסם בשבת האחרונה לא הובילה למתקפת המשטרה על העיר, והזעם בחברה החרדית ניצת: איך ייתכן שמאורעות בני ברק בשנה שעברה, בה שלכו שוטרי מג"ב ויס"מ רימוני הלם ברחובות ב-02:00 בלילה, וזכו לגיבוי מצד ראשי המדינה, הכל עבר חלק בכפר קאסם?

מספר חברי כנסת - אבי מעוז, יעקב אשר, אוריאל בוסו ושלמה קרעי - התאגדו לאחר שראו את השוני בין המקרים, והחליטו לכנס דיון במליאת הכנסת על אפליית המשטרה וההבדל בין דם לדם.

ח"כ יעקב אשר תקף בדיון את שר האוצר אביגדור ליברמן: "אם היה עומד כאן שר בממשלה ודורש 'לסגור את כפר קאסם עד שפראי האדם יתפסו' מה היית אומר?! לא היית שותק לו", אמר ליו"ר רע"מ מנסור עבאס, שניהל את הישיבה.

"אבל את הציטוט הזה אמר ליברמן על בני ברק תוך כדי שרימוני המשטרה התפוצצו במסע נקם פראי וחסר אבחנה נגד כל תושבי העיר. אנחנו גינינו את התוקפים באופן נחרץ, אך המשטרה השתוללה ללא אבחנה ברימוני הלם ורימוני עשן שגרמו סבל נורא לכל העיר".

אשר פנה לעבאס: "אותו ליברמן, האמיץ הגדול, היום הוא שותק, הוא נעלם. ברור לך שאם ליברמן לא היה חבר איתך בקואליציה הוא היה אומר עליך דברים חמורים פי כמה, הרי בעבר הוא עשה בלאגן שלם כי מזכירות הכנסת שיבצה את המקום שלו ליד איימן עודה. אבל עכשיו הוא שותק. זו צביעות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר