נעצרה חשודה

שריפה פרצה ביער בגין בסמוך לבית שמש

כוחות הכיבוי וההצלה נאבקים בצוותים מתוגברים בתשעה מוקדים של להבות ביער בגין סמוך לבית שמש. לדבריהם, ריבוי המוקדים מעלה את החשד כי מדובר בהצתות מכוונות (בארץ)

ארכיון (צילום: פלאש 90)

מדוברות הכיבוי והצלה נמסר כי למרכז השליטה המחוזי הגיעה הערב קריאה דחופה על שריפה ביער בגין. עשרה צוותי כיבוי פועלים במקום בסיוע ארבעה מטוסי כיבוי ואמצעים לצפייה מלמעלה בנעשה בשטח.

מכוחות הכיבוי נמסר כי לפני זמן קצר סיים מפקד מחוז ירושלים לקיים הערכת מצב במהלכה חולקו משימות להמשך הלילה. נכון לשעה זו הלחימה מתקיימת בשישה מוקדים המחולקים בין שלוש גזרות שונות. כ- 19 צוותים לוקחים חלק במאמץ הכיבוי. טרם הושגה שליטה בשריפה.

טפסר ניסים טויטו, מפקד מחוז ירושלים: "לפני כשלוש שעות קיבלנו קריאה על מספר מוקדי שריפה באזור פארק בגין. על פי הממצאים הקיימים בשטח נראה כי מדובר בהצתות מכוונות. נכון לשעה זו כוח של 19 צוותים ממחוז ירושלים, מחוזות נוספים וכן כוחות כיבוי של קק"ל ורט"ג פועלים ללא לאות על מנת להשתלט על מוקדי השריפה. עם שחר תתחדש פעילות מטוסי הכיבוי"

מהמשטרה נמסר כי לפני זמן קצר במהלך סריקות של שוטרי משטרת ישראל באזור מוקדי השריפות בסיוע מסוק משטרתי, אותרה אשה חשודה בתוך רכב. בבירור פרטי זהותה התברר לשוטרים כי מדובר באשה בשנות ה-30 לחייה תושבת הישוב חשמונאים - נעדרת בסיכון מהשעות האחרונות. בתום תחקור ראשוני שנערך בשטח ואיסוף ממצאים, האשה נעצרה בחשד להצתת השריפות באזור והיא תובא לחקירה במשטרה.

מהמשטרה נמסר כי גם בשעה זו כוחות המשטרה והכבאות ממשיכים בפעולות לכיבוי מוקדי השריפות והשגת שליטה מלאה, בסיוע אווירי של מסוק משטרתי ומטוסי כיבוי מהיחידה האווירית של משטרת ישראל. כאמור, בשלב זה לא נשקפת כל סכנה לחיי התושבים באזור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר