רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • מזפנק: איציק אוחנה • והשבוע: ה'סולחה' של איש העסקים, הזמר שהתחסן, כשברדוגו התבלבל עם טוקר, חבר 'המועצת' במכולת, הרבנות של גפני, רב הכותל ודרעי בסוד שיח, האשכנזית של ליאון, ההופעה של דדי גראוכר, ו-5 הכתבות הנצפות השבוע ב'כיכר' (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת 'זופניק': איש עסקים מוכר המתגורר באזור המרכז ערך בחודש אחרון סולחה ('זופניק' מתקשה לזכור האם מדובר בסולחה ראשונה) עם אחד מבכירי הפוליטיקה החרדית. נמתין לראות כמה יין יישפך בנהר כשהסולחה הזו עוד מחזיקה.

ומחשיפה לחשיפה: זמר חרדי-חסידי מפורסם, שהיה מתנגד חיסונים, נאלץ השבוע ללכת להתחסן חיסון ראשון נגד הקורונה. והוא לא לבד, עוד ועוד בכירים בתעשיית המוזיקה שפחדו להתחסן, נאלצו לעשות זאת אחרי שהבינו כי זו הדרך היחידה שלהם להמשיך ולהופיע.

אוחח, אין לתאר: כתב 'כיכר השבת' איציק אוחנה פרסם השבוע בטוויטר: "האם 'דגל התורה' בדרך לקואליציה? מלך הרדיו החרדי מנחם טוקר (אחיו של איש 'דגל התורה' ירח טוקר) נפגש השבוע במשך 45 דקות עם שר החוץ יאיר לפיד. ימים יגידו...".

כמה שעות לאחר הפרסום של אוחנה, שאל הפרשן ‏יעקב ברדוגו את יו"ר ש"ס אריה דרעי בראיון בגל"צ: "שמעתי שמנחם טוקר נפגש עם יאיר לפיד כדי להכניס חברים מ'דגל התורה' לממשלה".

איש התקשורת נתי טוקר מ'דה מרקר' ניצל את הטעות וכתב בטוויטר: "‏אם איציק אוחנה היה כותב שהפגישה עסקה בטיפים לבנדודי למראה שיער רענן ובריא ברדוגו גם היה מקריא את זה בשידור. איזו בושה שהדבר הזה משודר בגלי צה"ל".

• • •

את הגאון הרב דוד כהן ראש ישיבת 'חברון' ומחברי ה'מועצת' של 'דגל התורה' נצפה במכולת בירושלים רוכש מוצרי יסוד.

(צילום: אליעד ירושלמי)

יו"ר ועדת הכספים לשעבר ח"כ משה גפני ש"לא מדבר עם מי שמראיין את הרשעים" חשף הבוקר בראיון לעקיבא נוביק וחיים לוינסון ב'כאן רשת ב'' שכשהוא בכנסת הוא מכניס לפיו אוכל בכשרות 'רבנות - מהדרין ירושלים'. ואם לא די בכך גפני עוד שיבח את נוביק שקורא כל יום את ביטאון 'דגל התורה' - 'יתד נאמן'.

השבוע, נועד ח"כ משה גפני עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מיד לאחר נאומו בפתיחת מושב החורף של הכנסת. בפגישה השתתף גם בנו יקירו אליהו גפני.

רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ שלאחרונה זוכה לכותרות רבות נצפה בסוד שיח עם יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי.

(צילום: דודי בן חמו)

לאחר ישיבת המערכת נצפו בכירי 'כיכר השבת' חיים אילוז, ישי כהן, חנני ברייטקופף ורפאל כהן בסוד שיח בסמוך למשרדים.

ערב הילולת מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן נצפה מעיין בספריו בחדר הלימוד המיתולוגי ברחוב הקבלן 45.

שעה לאחר מכן לכד 'זופניק' את ישי כהן מבקר במעונו של חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי דוד יוסף, שהעניק לו את ספרו החדש שראה אור לאחרונה.

את אנשי התקשורת חיים גולדברג (כיכר השבת) ולירן תמרי (ידיעות ירושלים) תפסנו ברגע של התרוממות בהילולת שמעון הצדיק בירושלים.

(צילום: דער צ'אלמער)

כמו כל בני הישיבות גם 'זופניק' מיהר להגיע ביום ראשון ל'ארנה' להשתתף במעמד האדיר של 'האיחוד' בראשות מרן הגר"ח קנייבסקי ותפס שם את עורך 'כיכר השבת' חיים אילוז כשהוא מגיע למעמד כאחד האדם.

(צילום: דודי בן חמו)

מי שכבש את כולם היה ראש עיריית ירושלים המזרחי, משה ליאון, שפתח את נאומו בעגה האשכנזית ואמר: "ברשות רבן של כל בני הגולה 'מורון שר התיירה' הגאון רבי חיים קנייבסקי", וזכה לתשואות סוערות מהאלפים הרבים.

שמעון ברייטקוף, יועץ ראש העיר משה ליאון, שהיה אמון על הנאום האשכנזי נצפה מחויך ומרוצה אחרי הנאום. כמו שנאמר: "הקול קול משה והידיים ידי שמעון".

'זופניק' התרגש מהתמונה המחויכת של ח"כ משה גפני עם ראש העיר משה ליאון שעשויה ללמד כאילו הכל טוב.

אלא שאז הוא סובב את הראש וקלט את הבמאי והצלם של התמונה, ירח טוקר, שאמנם פורק בחג האחרון על-ידי הגמד הטורקי בדובאי אבל תמיד נשאר מחובר ללשכה.

את החיוכים, אגב, הם החלו כבר בכניסה לאולם, שם הם נפגשו במהלך כניסתם לאולם יחד עם מנהל האגף לתרבות תורנית בעיריית ירושלים, פנחס ארליך.

ברגע השיא, בכניסתו של מרן שר התורה לאולם, ראינו את חלק מחברי הכנסת של 'דגל התורה' בריקוד סוער במהלך המעמד. חלק אמרנו? כי דווקא מקומו של חבר-הכנסת יעקב אשר נפקד מהמעמד.

בסיום האירוע התיישב הנכד ונאמן הבית, הרב יעקב קנייבסקי, בין הקהל, לצדו של שלומי פולק, מנכ"ל החברה הכלכלית בני ברק, ליהנות מהזיץ של ר' שמואל גריינמן.

רגע לפני האירוע תפסנו את יהודה וייספיש, ראש 'האיחוד' שארגן את המעמד, מאחורי הקלעים מוודא שהכל מוכן.

את ראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן ראינו מאחורי הקלעים עם יד ימינו רפי פלדשטיין ותוך לחיצת יד לגרב"מ אטינגר.

(צילום: דודי בן חמו)

מי שזכה לכניסה פחות מרגשת למרות שכובד לנאום בנוכחות מרן שר התורה – ולא לפני, הוא ראש מוסדות "עטרת שלמה" הגאון רבי שלום בער סורוצקין שהגיע דקות אחרי כניסת הגר"ח מה שהביא לסגירה הרמטית של כל הכניסות. לאחר מאמצים ופרק תהילים, ראש הישיבה הוכנס.

את דובר המעמד יהודה מנדלוביץ, שזכה לתואר "בעל הכרטיסים", תפס 'זופניק' בראיון רהוט אצל רונן כץ ב'קול ברמה'.

(צילום: דודי בן חמו)

ואלו הם כבר המוזיקאים בנצי שטיין ודודי קאליש, מתרגשים ומתכוננים רגע לפני העלייה לבמה המפוארת שהוצבה בלב האולם.

(צילום: דודי בן חמו)

את בנצי רוטנברג, נאמן ביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, ראינו מתדלק את רכב המרצדס של הרב לקראת המסע לעיר הקודש ירושלים.

והנה, רכבו של שר התורה ביציאה מהכינוס בליווי שורת מאבטחים חסונים בראשות הפקח של גודלי ישראל אדיר מעטו.

(צילום: פיני גולדברג)

את חנני ברייטקופף, מעורכי 'כיכר השבת', תפסנו מתעניין בנדל"ן בעיר הכי מבוקשת בארץ.

(צילום: אבי נפוסי)

יום רביעי בצהריים, בנמל התעופה קנדי, ראינו את ח"כ יעקב ליצמן רגע לפני ששב הביתה.

ואילו את ח"כ יואב בן צור מש"ס ‏וממלא מקום ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, ראינו מסתודדים בכניסה לחדר האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא.

יונתן אוריך, האיש והאגדה, נצפה ממתין לאישור כניסה מחוץ לכנסת.

ערב שבת תפסנו את שימי שפר, כתבנו לענייני אנ"ש, חצרות והמסתעף, בקניות מפנקות לכבוד שבת קודש.

הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף הגיע כשהוא מלווה ביד ימינו מאיר עמר ורב הסלבס מרדכי חסידים, לניחום אבלים אצל החזן יחיאל נהרי היושב שבעה על פטירת אימו ע"ה.

בשיח סוד: חבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב דוד יוסף ורבה של אלעד הרב מרדכי מלכא, ממגישי פינת פרשת השבוע ב'כיכר השבת', נצפו בשיחה לבבית ביציאה משמחת נישואי בן הרב קלמן בר רבה של נתניה.

איש העסקים שמואל הלפרין וכוכב הרשת שוקי סלומון, ממגישי תכנית 'שובר מסך' ב'כיכר השבת', נכנסו השבוע למעונו של המקובל הרב דב קוק בטבריה והציגו בפניו את הפרויקט של משפחת הלפרין - לימוד 'הדף היומי' במשניות, הרב התפעל מהמיזם והתרגש.

(צילום: דוד שדה)

האדמו"ר ממז'יבוז' נסע עם קבוצת חסידיו למסע בקברות צדיקים בעירייה מז'יבוז', והנה הוא כאן בהבדלה עם אנשי העסקים מנחם גרוס ויהודה הלפרין.

את ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין ראינו מדליק נר לעילוי נשמת רבי לוי יצחק מבארדיטשוב, בהילולא שערכה קהילת בארדיטשוב בבני ברק, כשלצדו איש העסקים מנדי קוריץ.

(צילום: חזקי שכטר)

ואילו חבר הכנסת אוריאל בוסו נצפה בסוד שיח מחויך עם מנהל מחלקת הנוער בעיריית אלעד יחיקם גמליאל באישון לילה ברחובה של עיר.

(צילום: אליה חיון)

בחתונת בנה של חברת הכנסת מיכל מרים וולדיגר מהציונות הדתית ראינו את חברי הכנסת מתכוננים למושב החורף: בצלאל סמוטריץ, איתמר בן גביר, אוריאל בוסו, משה ארבל, יצחק פינדרוס, יריב לוין, אפרת רייטן ואמילי מואטי.

שני בצהריים, רגע לפני מושב החורף, תפסנו במזנון הכנסת את רועי אסף ראש הרשות החרדית, יעקב אליאך מדוברות הכנסת, יהודה מנדלוביץ הדובר של ח"כ אורי מקלב ודובר ש"ס אושי מדינה, שזכו להרצאה פרטית מהעיתונאי והפרשן הבכיר יעקב ריבלין.

את הסופר והעיתונאי יצחק פלדמן ראינו יושב ומתענג במזנון הכנסת כאחד הח"כים.

ואלו הם כבר הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל (חדשות 12) בסוד שיח עם השר הכי עסוק בסביבה אלי אבידר.

את חבר-הכנסת משה ארבל ראינו במהלך ראיון עומק לחשבון ה'טיק-טוק' של 'ווינט'.

בעוד ח"כ אורי מקלב ניצל את פתיחת מושב החורף להתראיין לרדיו 'מכאן' עם מתורגמן בשפה הערבית.

רב הסלבס מרדכי חסידים, נפגש השבוע עם יו"ר האופוזיציה ויו"ר 'הליכוד' ח"כ בנימין נתניהו, במזנון הכנסת, והראה לו, דרך מכשיר האייפון שהחזיק, כיצד דיבר בשבח ואהדה כלפיו באחד הראיונות. נתניהו הודה לו על התמיכה.

(צילום: עדי רפאלוביץ)

שלמה קוק, העורך הראשי של 'בקהילה' והאיש של הרבנות הראשית בתפוצות, נצפה בפגישת עבודה עם שגרירת ליטא בישראל לינה אנטנביצ'יינה.

ואילו עורך 'כיכר השבת', חיים אילוז, נצפה בשיחה עם ח"כ יצחק פידנרוס בשמחת האירוסין לבנו של הח"כ לשעבר אליהו ברוכי, מבחירי ישיבת "אור ישראל".

בטרקלין העסקים בנתב"ג, ראינו השבוע את חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי ומשה ארבל בשיחה עם שלמה נאמן ראש מועצת גוש עציון.

את הצהרת הנשיא יצחק הרצוג לפני העלייה למטוס, רגע לפני הטיסה הראשונה שלו כנשיא המדינה, תפס 'זופניק' היישר מהמטוס.

לאחר שעלה למטוס כובד הנשיא יצחק הרצוג לגשת למקומו המיוחד בטיסה לאוקראינה.

ואם תהיתם איך נראית השיירה הנשיאותית באוקראינה, היישר מהמטוס, רגע אחרי הנחיתה – גם את זה 'זופניק' תעד להנציח...

והנה ח"כ משה ארבל בשיחה עם נשיא אוקראינה ולודימיר זלנסקי והנשיא יצחק הרצוג בארמון הנשיא בקייב. ח"כ ארבל הודה לנשיא על הדאגה ושמירת ביטחונם בחגים של אלפי המתפללים באומן.

את חבר הכנסת לשעבר, יעקב טסלר, תפס 'זופניק' בשדה התעופה בקייב, בדרכו לישראל, יחד עם בנו של האדמו"ר מויז'ניץ, הרה"צ רבי יעקב מרדכי הגר, אב"ד אלעד.

השניים טסו בטיסתו של הנשיא יצחק הרצוג, ששב גם הוא לישראל לאחר תום ביקורו המיוחד. כאשר הנשיא שמע כי הח"כ לשעבר יעקב טסלר נמצא במטוס הוא הזמין אותו – היישר ממחלקת התיירים לשבת לידו.

מי שניהל את השירות בטיסה ודאג לנשיא הרצוג במסירות, היה בועז ברדה המכונה בפי כל מקורביו – בוז'י. בילדותו, גדל בועז-בוז'י בסמוך לסבו הגדול של נשיא המדינה.

יו"ר 'מגן לחולה', הרב בנימין פישר, נצפה עורך קניות כאחד האדם.

הצלם המוכשר יעקב כהן נצפה השבוע מתברך מרבה של בני ברק הגאון הרב מסעוד בן שמעון, בכנס הענק ל-3,000 בחורי הישיבות שנערך בבנייני האומה במסגרת 'לבקר בהיכלו' - 'ותן בליבנו'.

ואילו הצלם הכהן השני, הלא הוא שלומי כהן, נצפה לוחץ את ידו של ראש העיר משה ליאון במהלך שמחת בר המצווה לבן חבר מועצת העיר נני גרוסבוים. לכל המתלחששים והרכלנים, 'זופניק' מבהיר כי הסיבה לאי הגעתו של יו"ר סיעת דגל התורה בירושלים לייזר ראוכברגר לשמחה, היא בגלל שנת אבל ולא מאף סיבה אחרת, כמובן.

אמן החושים מני הולנדר ששהה בסבב הופעות באירופה, הצטייד בנשק להגנה עצמית מפני תוקפים אנטישמים פוטנציאלים.

‏בצל פתיחת מושב החורף בכנסת, יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי הגיע השבוע לחתונת המפיק אייזיק גפן וכובד בברכה בחופה.

(צילום: ‎דודי בן חמו)

מידי יום, לפני העמוד בבית הכנסת 'אפי קפיטל' במגדלי ב.ס.ר. מתפלל איש התקשורת קובי רוטנברג, באחד מימי השבוע הוא נעדר ומי שניגש במקומו היה מנכ"ל 'קול חי' אבי רוזן.

לך בדרכים ישרות: כתב המשטרה משה נוסבאום מ'ערוץ 12' נצפה קונה נעליים חדשות בממילא בירושלים.

משעשע: לרגל פרשת השבוע בה נקרא על 'המבול' ו'תיבת נח' - שדרן הרדיו עמי מימון יצא לשטוף את רכבו בכבודו ובעצמו, ועל הדרך הרטיב את איש החסד אבי בן ישראל.

(צילום: דוד עובדיה - 'בלו סקיי')

השף אבי רובינשטיין שחגג יום הולדת 26, נצפה בשבוע האחרון בהכנות לחגיגה הגדולה שהתקיימה בהשתתפות חברים וידידים ביער בן שמן.

(צילום: די שטעטאלע)

היועצים האסטרטגים נחום ועקיבה בנדיקט ואיש החסד חונה דייטש נצפו ממתינים למזוודות בנתב"ג לאחר נחיתה ממסע קודש בברדיטשוב.

טוביה פריינד, כתב וסופר 'המודיע', נכנס לפגישה מיוחדת עם הרב יצחק כץ מפריז, בו הם עורכים תחקיר בלעדי על יהדות צרפת, בבית משפחת קירשבוים שבמודיעין עילית.

(צילום: איתמר קירשבום)

בשמחת שבע ברכות שהתקיימה במסגרת "ועד מבקשי השם" בראשות רבי אהרן בירנצוייג, שהוא אבי החתן, השתתף ראש ישיבת מיר הגאון רבי אליעזר יהודה פינקל. בשמחה נטל חלק נגן הקלרינט דוד קליגר שגם רקד עם כסאות על השיניים לכבוד שמחת חתן כלה!

(צילום: שרוליק רוזנברג - מלך הסטטוסים)

במסגרת ביקור עבודה בדובאי הקהילה היהודית המקומית בראשות הרב לוי דוכמן ונשיא הקהילה סולי וולף אירחה השבוע את שרת הפנים איילת שקד ושר התיירות יואל רזבוזוב לארוחת ערב.

בדובאי נפתחה השבוע תערוכת ה"אקספו" ליזמות וחדשנות בינלאומית, בהשתתפות 192 מדינות. את הביתן הישראלי חנך שר התיירות יואל רבזורוב, קונסול ישראל לדובאי אילן שוטלמן, קונסול האמירויות בישראל מוחמד מחמוד אל-חאג'ה, נציב משרד החוץ והשליח המיוחד לאקספו אלעזר כהן. רב הקהילה היהודית הרב לוי דוכמן התכבד לשאת דברים ולקבוע את המזוזה שעיצב האמן דיויד רוטמן.

(צילום: צבי קוגן)

לכבוד התערוכה, מהיום, נוסע ישראלי לא זקוק לאשרת כניסה (ויזה) מה שגרם לאפרים קמיסר ה'מאסטר של דובאי' להרים כוסית לחיים על תה כמובן... עם שייח אבו חוסיין במשרדו בדובאי.

את רבה של אסטרדם, הגאון רבי אליעזר וולף, ראינו עומד על משמר היין הכשר במדינה.

הזמר מנדי וייס תיעד את השכן שלו לטיסה לחו"ל - ראש עיריית תל אביב רון חולדאי. שניהם, אם דאגתם, במחלקת עסקים.

חוזר לבמות? איש העסקים והזמר בדימוס דדי גראוכר הופיע השבוע יחד עם גדול הזמר החסידי אברהם פריד באירוע שנערך בבנייני האומה לרב המוזיקאי ברוך חייט ראש ישיבת 'מערבא' לרגל 50 שנות יצירה.

(צילום: צביקה ליפשיץ)

מאחורי הקלעים במופע החגיגות 40 שנות מוזיקה של גדול הזמר החסידי אברהם פריד בבנייני האומה - ראינו את הזמר אורח חיים ישראל, פריד ומנהלו המוזיקלי יובל סטופל בתפילת ערבית.

בקהל ראינו את איש התקשורת אבי רבינא מ'קול חי', המוזיקאי אלי קליין ודובר ש"ס אשר מדינה.

את אלי יזרלביץ', מנהלו האישי של אברהם פריד, ראינו מתעד ומפזז מהקונטרול באירוע, כשהוא מרוצה מהמופע המוצלח.

באולם יוקרתי בעיר לייקווד ‏שבניו ג'רזי השתתפו השבוע בכירי המוזיקה החסידית מהארץ והעולם בשמחת בר המצווה לבנו של איש המוזיקה זאבי פריד; בווידאו, גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד בחיבוק חם לאב החתן.

בנמל תעופה בינלאומי ראינו את הזמרים ליפא שמלצר ושולם למר בתמונה משותפת בדרך ליעד חשאי.

את הראפר החסידי הזמר חיים שלמה מאייעס ראינו עם הבמאי יצחק סיגלר לקראת שיר חדש.

"אברהם (וינברג) אברהם (דרור) ויאמר הנני"; במהלך הופעה משותפת, ביקש הצלם יובל לוין מהזמר אברומי וינברג והקלידן אבי דרור, להסתכל למצלמה, ושניהם כאחד ענו: "הנני".

בחתונה יוקרתית שנערכה השבוע בלונדון הופיע הזמר שלומי גרטנר עם הקלידן אבי דרור ומקהלת מנגן ונגנים נוספים, בדרכם לחתונה שלוימי גרטנר עשה חימום קול כשהמושב האחרוי נחלץ לעזרתו הקלידן אבי דרור עם מלודיקה שהיתה באמתחתו.

(רשת העיתונאים הנקודה)

את החזן מוטי בויאר ראינו באמירת הלל בשדה התעופה עם קבוצה של חסידי סאדיגורה שהיו בדרך לציון הקדוש לרגל יומא דהילולא. התברר כי הם נאלצו לבצע נחיתת חירום עקב תקלה בגלגלי המטוס ובשל כך הם הוחזרו ארצה לאחר שהייה של כשעתיים וחצי באוויר, בשדה הם הספיקו לומר את ההלל בטרם המריאו במטוס אחר.

(צילום: צ. ר. וש. ג.)

מאחורי הקלעים: הראפר החסידי ניסים בלאק בצילומים לקמפיין באתר בנייה של הקבלן החרדי ישראל פלדמן.

פגישה אקראית בין שולי רנד ליונתן רזאל במשרדי המפיק דוד פדידה, הובילה ללימוד בחברותא של פרשת השבוע.

העסקן הדגלאי ואיש הקשרים אליהו שכטר הגיע השבוע ללשכתו של ראש העיר משה ליאון והעניק לו מתנה לרגל יום הולדתו ה-60 - שטר כסף שהתברך ממרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי.

אחרי שתיווך למפגש סולחה בין גדול החזנים יחיאל נהרי וגדול הזמר המזרחי יובל טייב שהיו בנתק למעלה מ-20 שנה - איש יחסי הציבור ליאור מיכאל הגיע השבוע לברכה והתייעצות אצל מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, כשהוא מלווה במקורבם של גדולי ישראל שמעון ברדי.

(צילום: D.B)

המפיק יונתן בן טוב נצפה השבוע במרוקו לרגל הילולת רבי דוד משה זיע"א

רגע לפני שהרב יעקב סיני, נכדו של מרן הגאון הרב עובדיה יוסף זצ"ל חורש את הארץ בכנסי הזיכרון למרן זצ"ל - הוא התיישב עם הרב ברוך דרעי, חתן הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף ללמוד בתורת מרן בערב יום הילולה.

מנכ"ל רשת 'בני יוסף' הרב אבנר עמר נצפה השבוע בשיח סוד עם יועץ התקשורת אבי יפרח, במהלך סיור במוסדות 'פאר יוסף'.

ולסיום, חמש הכתבות הנצפות בשבוע האחרון ב'כיכר':

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / בבידוד מה'קורונה' / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום?
'זופניק' כאן בשבילכם, כל הזמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר