שוחחו בצאת השבת

יאיר לפיד ואיילת שקד יישרו את ההדורים

שר החוץ, יאיר לפיד, ושרת הפנים, איילת שקד, שוחחו אמש עם צאת השבת ויישרו את ההדורים לאחר שבוע של תדרוכים ועקיצות הדדיות • חוק האזרחות עדיין במחלוקת (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
לפיד ושקד (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

לאחר שבשבוע שעבר דווח על תדרוכים ועקיצות הדדיות בין רה"מ החליפי ושר החוץ, יאיר לפיד, לבין שרת הפנים, איילת שקד, השניים שוחחו אמש (מוצ"ש) עם צאת השב ויישרו את ההדורים בניהם.

על פי הדיווח בחדשות 12, בנושא חוק האזרחות שקד מתעקשת כי החוק יעבור כפי הנוסח שהגישה וללא התחשבות מצעד מר"צ ורע"מ החברות בקואליציה. שכן לשיטתה מדובר בחלק מסמכותה כשרת הפנים.

בסוף השבוע צוטט שר בכיר ב'ידיעות אחרונות' נגד שקד: "לנסוע לאבו דאבי ולהגיד דווקא שם שלא תהיה מדינה פלסטינית, זו או חבלה מכוונת בהסכם שלום טרי ועדין או אי-הבנה מוחלטת איך עובדים יחסי חוץ של מדינה".

במערכת הפוליטית רמזו כי יאיר לפיד עומד מאחורי התדרוך, ושקד לא נותרה חייבת: "כדאי לו, ל'שר המתדרך', לדעת שסגן ראש הממשלה ושר הפנים האמירתי התקשר אליי אתמול אחרי שחזרתי לארץ ואמר לי בין היתר את הדבר הבא: 'נכנסת ללבבות של העם האמירתי, הבאת לנו ולארצך הרבה כבוד'. אני לא חושבת שהשר המתדרך קיבל אי פעם כזו שיחת טלפון. אם השר המתדרך רוצה כמה שיעורים ביחסי חוץ אני מוכנה לתת לו. יש לו את הטלפון שלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר