שימושי וידידותי

וואטסאפ מתכננת פיצ'ר שיקל עליכם להקליט הודעות קוליות

יוצא לכם שהייתם באמצע הקלטת הודעת קולית באפליקציה הפופולרית ומישהו הפריע לכם באמצע, והכל הלך לטימיון? בקרוב וואטסאפ מתכננת פיצ'ר חדש, שיפתור זאת (טכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כחלק מהריענון שמבצעת חברת וואטסאפ באפליקציה הפופולרית, היא מתכננת גם פיצ'ר חדש, שיקל עליכם בשליחת או השמעת הודעות קוליות בוואטסאפ.

קרה לכם שהקלטתם הודעה קולית בוואטסאפ ומישהו הפריע באמצע השמיעה או ההקלטה? אז אם עד היום הייתם צריכים להקליט הכל מהתחלה, בוואטסאפ ישיקו בקרוב פיצ'ר חדש.

באתר הטכנולוגי WABetaInfo מדווחים, כי החברה עובדת על הוספת כפתור נוסף - מלבד הכפתור הנוסף הקיים כיום להקלטות - שיאפשר לעצור את ההודעה הקולית באמצע ומתי שתרצו תוכלו לחדש את ההקלטה.

על פי האתר, החידוש ייכנס לתוקף בחודשים הקרובים.

כפי שדווח בעבר, וואטסאפ מתכננת עוד כמה עדכונים חדשים לאפליקציה הממכרת, על פי התכנון, החברה עובדת על פיתוח כלי תמלול להודעות קוליות, הודעות קוליות בעיניי רבים מהווים החלק המרגיז שבאפליקציה, בעוד נוח וקל לשלוח אותן, לעיתים האזנה להם מייגעת ממש ורבים נאלצים למצוא פתרון פעם אחר פעם, הודעה דוגמת "תכתבו, לא יכול/ה לשמוע" כבר הפכה לשגרתית. הכלי החדש יאפשר את פתרון הבעיה.

מי שיתמלל את ההודעות לא תהיה וואטסאפ או פייסבוק, אלא חברת 'אפל' העולמית, האינטרס המשותף במקרה הזה ברור, אפל תוכל לשפר את הבנת השפה של העוזרת הקולית שלה - 'סירי' ווואטסאפ תרוויח את תמלול ההודעות.

התמלול יאפשר לעבור בין נקודות ספציפיות בהקלטה ולאחר האזנה ראשונה ישמר במאגר הנתונים של וואטסאפ על מנת לאפשר גישה מהירה בהאזנה חוזרת.

מאז העדכון שאפשר שליחת 'מדבקות' (סטיקרים) בוואטסאפ, הם הפכו למעין סמל סטטוס. למי שאינו בקיא בפרטים, יצירת מדבקות היא עניין מעט מסובך ומרבית המשתמשים אגרו מדבקות שהתקבלו ונשלחו בקבוצות השונות, כשגם כמובן, קבוצות מדבקות ייעודיות נפתחו. כך שמי שהחזיק במאגר המדבקות הגדול יותר, המצחיק יותר והמגוון יותר - באופן טבעי הרגיש 'נעלה יותר מעל בני האנוש פשוטי העם' ונהנה לשתף את עליונותו מפעם לפעם בסיטואוציות מתאימות.

כעת אחרי עדכון מעניין, שאפשר את הוספת כל מדבקה מאוסף המדבקות שלכם לתמונות, בטרם שליחתם. כשעד לעדכון זה התאפשר להוסיף לתמונות רק מדבקות של אימוג'ים נבחרים של וואטסאפ.

וואטסאפ מתכוונת להשלים את העדכון ועל פי דיווח WABetaInfo, היא תאפשר הפיכת כל תמונה בטרם שליחתה למדבקה. כל תמונה שתשלח מהגלריה תוכל להפוך למדבקה בלחיצת כפתור אחת. צפו למדבקות רבות נוספות שיתווספו בקרוב אל המאגר.

עדכונים צפויים אלו, מתווספים לעדכונים רבים 'פשוטים' שנוספו לאחרונה ליישומון הפופלארי, החל מהגברת מהירות הקלטות שליחת תמונה חד פעמית ועוד, לחלק מהעדכונים רבים מהמשתמשים אף לא שמו לב - עדכונים קוסמטיים רבים נוחים ושימושיים כשוואטסאפ עומלת על הוספת רבים דומים להם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר