השם וההסבר

השפית קראה לבתה על-שם "בכל מאודך"

השפית המפורסמת מיכל אנסקי חשפה את שמה של בתה השלישית שנולדה ביום שני האחרון - 'מאודי', וההסבר לשם, מפתיע עוד יותר, שכן נשען על פסוק מ'קריאת שמע' (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

השפית המפורסמת מיכל אנסקי חשפה היום (רביעי) את שמה של בתה השלישית שנולדה ביום שני האחרון - 'מאודי'.

מדובר בשם מעניין ומפתיע, בעיקר בגלל ההקשר היהודי-תורני שהיא נותנת לו, והינו שונה מהשמות הפופולריים בקרב הציבור החילוני, שלעתים רחוקים מכל הקשר או סממן יהודי.

בפוסט שפרסמה אנסקי ברשתות החברתיות, היא הסבירה את פירוש השם המיוחד שנתנה לבתה הטרייה: "בקריאת שמע אנחנו נקראים לאהבה; 'וְאָהַבְתָּ אֵת ה' אֱלֹהֶיךָ, בְּכָל - לְבָבְךָ וּבְכָל - נַפְשְׁךָ וּבְכָל - מְאדֶךְ' (דברים ו')".

לדבריה, "כל בוקר אני מצוות לאהוב בליבי, בנפשי ובכל 'מאודי'. מכאן שמך יפה שלי - את כל כולי, באת ממני אלי ביום הולדתי ואמא ואבא אוהבים אותך מאוד".

יצוין כי רש"י על הפסוק, מבאר מה זה "בכל מאודך", וזה לשונו: "בכל ממונך; יש לך אדם שממונו חביב עליו מגופו לכך נאמר בכל מאדך. דבר אחר, ובכל מאדך, בכל מדה ומדה שמודד לך בין במדה טובה בין במדת פורענות וכן דוד הוא אומר (תהלים קטז) כוס ישועות אשא וגו' (שם) צרה ויגון אמצא וגו'".

לפני מספר שנים מיכל אנסקי, המשתתפת כשופטת בתכניות ריאליטי העוסקות באוכל, הפתיעה כאשר הצהירה כי הפסיקה לאכול אוכל לא כשר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר