ביטול קרית גת

פרוש מאיים: "אלקין, תזכור שהתחננת אלינו בירושלים"

ח"כ מיהדות התורה העביר מסר לשר השיכון במליאת הכנסת, ברקע ביטול תוכנית הדיור בקרית גת והריסת מערות הקבורה בגילה: "ההתנהגות שלך תהיה בעוכריך" (פוליטי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ח"כ מאיר פרוש (צילום וידאו: ערוץ כנסת; תמונה: יונתן זינדל, פלאש 90)

שר השיכון זאב אלקין עולה שוב לכותרות שליליות בחברה החרדית, אחרי שביטל את תוכנית הבנייה הרחבה עבור בני החברה החרדית בקרית גת בהיקף של 13,000 דירות, שקידמו שרי הפנים והשיכון הקודמים, אריה דרעי ויעקב ליצמן.

בנאום תקיף במליאת הכנסת עקץ ח"כ מאיר פרוש, נציג שלומי אמונים, את שר השיכון, והזכיר כי "גלגל חוזר בעולם", וגם אם היום אלקין אולי למעלה, "לא לעולם חוסן":

"אלקין רצה לרוץ לראשות עיריית ירושלים לפני שלוש שנים, הוא ניהל שיחות עם כמה אנשים, ואנחנו שאלנו אותו 'מה תעשה בנושאים שלא קלים לפתרון בבעיות חרדים-חילונים', והוא ענה 'תסמוך עליי'. הוא התחנן אלינו, שנסכים עליו כמועמד, ולא הסכמנו, כי הוא נהג בנו ברודנות גם בפעם הקודמת שהיינו באופוזיציה (ממשלת נתניהו-לפיד-בנט, 2013; ר"כ).

"אז הוא לא ידע שהוא ירצה להיות ראש עיריית ירושלים, ואני אומר לו גם היום: הוא אדם צעיר. ההתנהגות בקרית גת ובהריסת מערות הקבורה תהיה בעוכריו, כי אנחנו לא זבל ואנחנו לא השוליים של המחנה. אי אפשר להתנהג עם הציבור החרדי כמו שהוא מתנהג", סיכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר