בעקבות הזעם הציבורי

התירוץ של רובינשטיין לאירוח השרה שקד: 'פגישת עבודה'

לאחר שנועד עם שרת הפנים איילת שקד וגרר זעם ציבורי אדיר, מפרסם ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין "הבהרה", בה מנסה לתרץ את קיום הפגישה וטוען לאישור שקיבל מגדולי ישראל (חדשות)

שקד ורובינשטיין, אמש (צילום: דוברות)

בעוד המפלגות החרדיות פועלות בנוהל של חרם כללי כלפי הממשלה, שמדירה את החרדים, פועלת כנגדם ואף מסיתה נגד הציבור החרדים, ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין אירח אמש (חמישי) את שרת הפנים איילת שקד, ועורר זעם ציבורי אדיר.

שקד, הגיעה אמש לבניין עיריית בני ברק ונועדה עם ראש העיר רובינשטיין, מזכיר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' וצוות משרדו. בהודעה שיצאה מטעמה של שקד נאמר כי "הפגישה הייתה בנושאים מקצועיים ויחד עם מנכ"ל משרד הפנים, יאיר הירש, דנו על האתגרים של העיר ועל דרכי הסיוע".

שקד הוסיפה ואמרה בהודעת היח"צ לאחר הפגישה כי "כמו תמיד, שמחתי לפגוש את ראש העיר. בני ברק היא עיר מיוחדת שהדבר המדהים בה הוא שעל אף שמדובר באחת הערים הצפופות בעולם מדד האושר בה הוא מהגבוהים בעולם".

(צילום: דוברות)

אלא שהפגישה עוררה זעם גדול וביקורת חריפה הוטחה בראש העיר על הצעד התמוה, שמגיע בשבוע בו שקד בעצמה יחד עם שר השיכון זאב אלקין, החליטו לקבור את קידום העיר החרדית החדשה ליד קרית גת, ובשבוע בו נפתלי בנט, ראש מפלגתה וראש הממשלה, מתבטא כי יש להגביל את כוחם של הפוליטיקאים החרדים.

בכיר ב'דגל התורה' התבטא באוזני 'כיכר השבת' כי כלל לא נשאל על הפגישה בטרם התקיימה ולא התייעצו איתו. "גועל נפש", אמר על עצם הפגישה, "פשוט מגעיל", והוסיף למתוח ביקורת חריפה במיוחד על הצעד בו נקט רובינשטיין.

גם ח"כ משה ארבל מש"ס תקף את אירוח השרה איילת שקד בבני ברק, ואמר כי "מעשה האיוולת של ראש עיריית בני ברק להזמין את גברת שקד לביקור ממלכתי בעיר התורה והחסידות היא יריקה בפרצוף לרבבות משפחות חרדיות שימשיכו לגור בחניונים ומחסנים רק כי שקד ואלקין ביטלו את הקמת העיר החרדית בשפיר".

בעקבות הסערה והזעם, רובינשטיין הוציא הודעת הבהרה, בה הוא טוען כי "אתמול ישבתי עם שרת הפנים שקד לפגישת עבודה מקצועית בנושאי התקציב העירוני, בפגישה השתתפו צוות גזברות עיריית בני ברק עם צמרת משרד הפנים לדיון במספר נושאים אקוטיים הקשורים בתקציב העירוני".

לדבריו, "למותר לציין, כי כמו בכל צעד בעשייה הציבורית והפרטית, שאלתי את מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, בטרם התקיימה הפגישה, ואלו הורו לי לקיימה לאחר ששמעו את הפרטים והצורך התקציבי".

רובינשטיין מוסיף ומבהיר כי "לא היתה בישיבה זו שום הבעת עמדה חלילה של תמיכה כזו או אחרת בממשלה או בעמדותיה השונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר