למרות התבוסות והאכזבות

סביבת נתניהו: "פרישה מהפוליטיקה זו אפילו לא אפשרות"

גל השמועות על אפשרות שראש האופוזיציה יודיע על סיום דרכו בפוליטיקה, העלתה את רף הציפיות בממשלה, אולם גורמים בסביבתו מצהירים ל'כיכר השבת': "הוא לא פורש, בשום מצב" (פוליטי, בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
יפרוש? נתניהו (צילום: נעם ריבקין פנטון - פלאש 90)

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו עומד בראש המלחמה בממשלת בנט-לפיד כבר ארבעה חודשים, אך זו לא מערערת באמת את יציבות הקואליציה. בעוד כחודש צפוי לעבור תקציב המדינה לשנים 2021 ו-2022, וקיום הממשלה יובטח לפחות עד מועד החילופים בין נפתלי בנט ליאיר לפיד.

עקב כך, בשבוע שחלף רבו השמועות על כך שנתניהו, בן 72, יודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים ויתפנה לענייניו הפרטיים, בהם כתיבת ספרו. מציאות זו תהיה הניצחון הגדול ביותר לממשלה הנוכחית, שאוחדה כדי להפיל את שלטון נתניהו, ותשיג את מטרתה.

אלא שמפרטים שהגיעו ל'כיכר השבת', המציאות שונה. "נתניהו לא פורש בשום אופן, זו אפילו לא אפשרות. הוא שב ומדגיש את זה בשיחות שוב ושוב", אומר אדם בסביבת ראש האופוזיציה.

גורם אחר במערכת הפוליטית, שהיה בעברו בקשר קרוב ליו"ר הליכוד, הסביר שאין לנתניהו סיבה לפרוש: "אם הוא לא היה מאמין שיחזור למשרד ראש הממשלה, הוא היה דואג לחתום על עסקת טיעון והולך לעשות כסף בהרצאות בחו"ל. משזה לא קורה, אין לו רצון".

כזכור, בשבוע שעבר הכריז יולי אדלשטיין, מבכירי הליכוד, על התמודדותו לראשות הליכוד והחלפת נתניהו. רבים הסבירו כי הצעד הזה נובע מאפשרות שלקח אדלשטיין בחשבון שנתניהו יפרוש, ואז הוא מציב עצמו באופן בולט ברשימת הטוענים לכיסא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר