מחאת המתמחים

הרופאים המתמחים יגישו מכתבי התפטרות

רופאים מתמחים בכ-30 מחלקות יגישו מכתבי ההתפטרות האישיים להנהלות ביה"ח- המשמעות: ברגע שיכנסו המכתבים לתוקף, מחלקות אלה לא יוכלו להמשיך לפעול (חדשות בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
מתמחים מפגינים (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)

היום (שני), בשעה 13:00, יחל השלב הראשון בהתפטרות האישית של הרופאים המתמחים. רופאים מתמחים בכ-30 מחלקות יגישו את מכתבי ההתפטרות האישיים להנהלות ביה"ח- המשמעות: ברגע שיכנסו המכתבים לתוקף, מחלקות אלה לא יוכלו להמשיך לפעול.

בארגון הרופאים המתמחים "מרשם" מבהירים: "ככל שלא יהיה שינוי במתווה קיצור התורנויות בימים הקרובים, יוגשו מאות מכתבי התפטרות נוספים בעשרות מחלקות נוספות ברחבי ביהח בארץ"

בין היתר יוגשו מכתבי התפטרות של מתמחים מ- 12 מחלקות פנימיות, 7 מחלקות נשים, 4 מחלקות ילדים, 3 מחלקות כירורגיות, 2 מלר"דים, 2 מחלקות נוירולוגיה, מחלקת פסיכיאטריה. שמות ביה"ח יפורסמו, עם הגשת המכתבים.

המתמחים מבהירים, כי במידה ולא ישתנה המתווה לקיצור תורנויות, יוגשו בימים הקרובים, מכתבי התפטרות בעשרות מחלקות נוספות ברחבי ביה"ח בארץ.

ארגון הרופאים המתמחים "מרשם" מסר: "היום יוגשו להנהלות ביה"ח מכתבי התפטרות אישיים של מאות מתמחים ומתמחות. בימים האחרונים נעשה מצידנו מאמץ כנה מול השר הורוביץ ומשרד הבריאות אך לצערנו הרב, לא היתה כל התקדמות. למעשה, לאורך כל השבועות האחרונים, למעט פגישה חטופה, שר הבריאות הדיר עצמו מהמגעים איתנו. מאלצים אותנו להגיע לצעד החריג של הגשת מכתבי התפטרות אישיים, לרגע לא האמנו שנגיע ליום הקשה הזה. המחוייבות שלנו הינה למטופלים שלנו, אלה ששמים בידינו את חייהם- לא נוכל להמשיך לתת להם את הטיפול הרפואי שמגיע להם, לא נוכל להמשיך לסכן אותם ואת עצמנו בתורנויות של 26 שעות. הגיע הזמן ששר הבריאות יתעורר, בעוד 14 ימים יחלו מכתבי ההתפטרות של השלב הראשון להיכנס לתוקף.״

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר