סערה

ישראל פרוש: "בנט טוב יותר למגזר"

ראש עיריית אלעד ובנו של חבר הכנסת - ישראל פרוש עורר סערה בעקבות דברים שאמר בועידה; "אם לא היו עובדים בנקמות, הכול היה מתנהל על מי מנוחות" • צפו (חדשות ארץ)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
ישראל פרוש (צילום: Aharon Krohn/Flash90)

ראש עיריית אלעד ובן חבר הכנסת מאיר פרוש - ישראל פרוש דיבר בועידת ה-MUNI EXPO של מרכז השלטון המקומי ומדבריו היה משמע כי הוא תומך בממשלה החדשה, דברים שעוררו סערה רבה.

"איווט ליברמן החליט לנקום בנתניהו", הסביר פרוש, "הוא צודק. נתניהו דפק את כל האנשים שלו, שם אותם בכלא ועשה הרבה בלאגן לליברמן, ליברמן הבטיח נקמה".

"החרדים היו מאוד נאמנים לנתניהו אבל נתניהו לא ראש ממשלה", הבהיר פרוש, "ואני אומר לך: בנט טוב יותר למגזר. בחגים נתן להתפלל ונתן לטוס. עושים טעות בממשלה החדשה שהם מדברים ככה כלפי המגזר החרדי".

"ולמה?", הרחיב, "אולי הפוליטיקאים החרדים בשלטון המרכזי סובלים, אבל אם הם לא היו עובדים בנקמות, הכול היה מתנהל על מי מנוחות".

"אתה יודע - יוצאים לעבוד, האישה יוצאת לעבוד, הבעל יושב ולומד", אז "סוגרים לך את המעונות. באמת, למה אתה עושה את זה? למה אתה עושה? בואו נהיה יחד, בואו נעבוד ביחד, בואו נתמודד יחד".

"הממשלה היא בסדר ויכולים לאחות את הקרעים, יש כמה אנשים שלא יתנו בחיים לאחות את הדבר הזה", הבהיר לסיום.

חה"כ אוריאל בוסו ממפלגת ש"ס תקף בתגובה: "רק לפני מספר ימים הצהיר בנט בוועידת הג'רוזלם פוסט על שאיפתו להגבלת כוחם של החרדים. ישראל פורוש - אתה אחד מהם!".

"בדבריך היום בוועידת מרכז השלטון המקומי אתה מעניק לאותו בנט פרס על ממשלה דורסנית שפוגעת בכל סממן יהודי. כשאתה בוחר להלל ולקלס את ממשלתו של בנט בעוד אביך נשכב על שטיחי וועדת חוקה מתוך צו השעה.שאתה אומר "זו ממשלה טובה לחרדים, כי לא היו סגרים" היכן האחריות שלך כאיש ציבור?".

"תסתכל לתושבי אלעד בעיניים", המשיך לתקוף, "למשפחות שילדיהם בבית בגלל גזירות ליברמן, ותגיד להם מה טוב להם באמת", אמר לסיום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר