החקירה מסתעפת

שניים נוספים נעצרו בפרשת "ניקיון כפיים"

המשטרה עצרה שני חשודים נוספים בפרשת הרצח וההיעדרות. כעת מספר העצורים עלה לשמונה, ובמשטרה מתכננים לבקש הארכת מעצר לכלל החשודים (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ו בחשוון תשפ"ב | 21.10.21
אחד העצורים בפרשה. שמם ופרטיהם של כלל החשודים מוטל תחת איסור פרסום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרשת "ניקיון כפיים" ממשיכה להסתעף: משטרת ישראל עצרה הלילה והבוקר (חמישי) שני חשודים נוספים, בחשד למעורבותם במקרי רצח והיעדרות שהתרחשו באזור ירושלים לפני עשרות שנים. בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים עצרו את השניים, גברים בשנות ה-60 לחייהם, האחד תושב ירושלים והאחר תושב פתח תקווה.

לאחר מעצרם, השניים הועברו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז ירושלים, ובהמשך היום צפויה המשטרה להביאם בפני בית המשפט. כמו כן, המשטרה צפויה לבקש היום את הארכת מעצרם של החשודים בפרשה, שכעת עומד כבר על שמונה. שמם ופרטיהם של כלל החשודים מוטל תחת איסור פרסום.

בנוסף, מספר אנשים נוספים זומנו לחקירה בפרשה, העידו בה, ושוחררו בסיומה.

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כזכור, מדובר בתיקים שהסעירו את המדינה בשנות ה-80 וה-90. הראשון הוא תיק היעדרות של הנער ניסים שטרית, בן ה-17, בשנת 1986. שטרית, תושב שכונת סנהדריה בירושלים, נעדר במשך עשרות שנים. חצי שנה קודם שנעדר, נחטף מהישיבה בה הוא לומד בעיר אשדוד, על פי החשד על ידי אנשי 'משמרת הצניעות'.

האירוע השני, עליו נחקרים השלושה, הוא רצח מנהל ישיבה בשם אבי אדרי, שנרצח בשנת 1990. גופתו נמצאה עם סימני אלימות קשה ועל פי החשד, גם הוא נרצח על ידי אנשי 'משמרות הצניעות'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר