באישור פוטין?

דיווחים ערביים: ישראל תקפה הלילה בקונטירה שבסוריה

על פי דיווחים של כלי תקשורת ערביים, כלי טיס של ישראל תקף כוחות של המשטר הסורי ובעלי ברית שלו בעיר אל-בעת' שבמחוז קוניטרה • התקיפה מגיעה לאחר הפגישה בין בנט לפוטין (צבא וביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: ללא קרדיט)

הלילה (שני) דווח בכלי תקשורת ערביים כי ישראל תקפה שוב בסוריה. על פי דיווחים של כלי תקשורת ערביים שונים ובהם המרכז הסורי לזכויות אדם, כלי טיס של ישראל תקף כוחות של המשטר הסורי ובעלי ברית שלו בעיר אל-בעת' שבמחוז קוניטרה.

על פי הדיווחים, שלא תמיד חשודים על אמינות יתר, מדובר בתקיפה באמצעות שני טילים, אך לא ברור עדיין מה הייתה מטרת התקיפה והאם ישנם נפגעים בנפש.

כזכור, רק בסוף השבוע נפגשו ראש הממשלה נפתלי בנט והשר זאב אלקין עם הנשיא הרוסי, ולדימיר פוטין ודנו בין היתר על התקיפות הישראליות בסוריה. על פי הדיווחים, ישראל ביקשה "אור ירוק" לבצע תקיפות במקרים מסוימים וזאת כדי למנוע סיכוי של יירוט על ידי הכוחות הרוסים שמסייעים לאסד, ולדברי כלי התקשורת הערבים התקיפה הלילה היא הוכחה לאישור רוסי שכזה.

ישראל תקפה בסוריה, על פי מקורות זרים, עשרות פעמים בשנים האחרונות. הפעם האחרונה הייתה לפני כעשרה ימים אז דווח בסוריה על תקיפה ישראלית באזור תדמור שלטענת הסורים הביא למותו של חייל סורי ולפציעת עוד שלושה נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר