הכיסא הזה נמצא בכל מקום והגיע הזמן שיהיה גם בביתכם

אם אתם חובבי עיצוב, אין לנו צל של ספק שראיתם באינסטגרם או בפינטרסט את "כיסא הססקה", שהתנחל בהמוני בתים הרבה לפני שהרשתות החברתיות הגיעו לעולם - ולא הולך לשום מקום בקרוב (עיצוב הבית)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אם לאחרונה מצאתם את עצמכם גוללים במרחבי האינסטגרם, טיקטוק או פינטרסט, במטרה לקבל רעיונות לשדרוג הבית שלכם, ללא ספק ראיתם אותו: "כיסא הססקה". זהו כיסא שבסיסו פלדה בגוון ניקל עם גב ומושב קלועים בסגנון קש ומסגרת עץ, שהתנחל בהמוני בתים הרבה לפני שהרשתות החברתיות הגיעו לעולם - ולא הולך לשום מקום בקרוב.

אך ראשית, הנה שיעור היסטוריה קצר: העיצוב של הכיסא נהגה לראשונה בשנת 1928 על ידי מרסל ברויר, בוגר בית הספר לעיצוב "באוהאוס", ששאב השראה לייצור הדגם שלו מהאופניים של חברת "אדלר", עליהם רכב בילדותו. לאחר מכן הפופולריות של הכיסא גדלה במהלך שנות ה-30 וה-40 והוא הפך לעמוד התווך של מטבחים ומשרדים רבים בעידן המודרני של אמצע המאה. יש סיכוי טוב שאתם זוכרים את כיסאות הססקה מבית הוריכם, למעשה.

אך כאשר הם שידכו בינו לשטיחי פלנל, שולחנות מודרניים בסגנון שנות החמישים וספות מרופדות בסטייל של שנות ה-80, מעצבים בימינו אנו בוחרים בגישה מודרנית ומינימליסטית יותר - בעלת גוונים ומרקמים ניטרליים.

קניתם? כך תשלבו את הכיסא בביתכם במקסימום יוקרה ושיק:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר