דאגה בממלכה

המלכה בת ה-95 תיעדר מ"וועידת האקלים"

בארמון באקינגהם הודיעו כי המלכה אליזבת' בת ה-95 תיעדר מועידת האקלים הגדולה בסקוטלנד, שהארמון לקח עליה חסות; הסיבה להיעדרות: מצבה הבריאותי של המלכה (עולם)

(צילום: שאטרסטוק)

בניגוד לדיווחים על השתתפותה העתידית של המלכה אליזבת' השניה בוועידת האקלים שמתוכננת בשבוע הבא בסקוטלנד, בארמון הודיעו אמש (שלישי), כי המלכה תיעדר מהאירוע ותשתתף בו רק באמצעות סרטון וידאו שתשלח. היעדרותה של המלכה מהטקס מעוררת עניין שכן מדובר באירוע חשוב למלכה שאף לקחה עליו חסות.

על פי הדיווחים באנגליה, המלכה בת ה-95 לא חשה בטוב בתקופה האחרונה והיא נראתה כשהיא נעזרת במקל הליכה, דבר שלא עשתה מעולם. על פי דיווחים באנגליה, המלכה אף שהתה לילה בבית החולים לצורך בדיקות ובתקשורת הבריטית טוענים כי בארמון מנסים להסתיר את מצבה הבריאותי המתדרדר של המלכה.

בארמון ניסו להרגיע את העוקבים האדוקים של בית המלוכה ומסרו כי המלכה במצב רוח טוב וכי היא מצפה לשיחה הקבועה מראש עם שר האוצר הבריטי בנוגע לתקציב המדינה. בארמון מסרו כי המלכה מקווה שהיעדרותה לא תשמש אף אחד כסיבה לא להשתתף בוועידה הגדולה.

בין המשתתפים הצפויים בוועידת האקלים הגדולה, מנהיגי מדינות ושרים, ובהם רה"מ נפתלי בנט, השרה לאיכות הסביבה תמר זנדברג ושרת האנרגיה קארין אלהרר.

כזכור, המלכה התאלמנה מבעלה, הנסיך פיליפ לפני כחצי שנה, כשהוא בן 99.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר