"צביעות"

ירון אברהם: הטורים בימי שישי - מתמסרים

הפרשן המדיני של 'חדשות 12', ירון אברהם, התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לסיקור התקשורתי בטורי סוף השבוע: "מתמסרים, לא בועטים, צביעות שמגעילה אותי" (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

הפרשן המדיני של 'חדשות 12', ירון אברהם, התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לסיקור התקשורתי בטורי סוף השבוע: "מתמסרים, לא בועטים, צביעות שמגעילה אותי". הריאיון המלא, על יציבות הממשלה, סערת ההתבטאות של ח"כ ישראל אייכלר והמשבר המדיני עם ארה"ב, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "אני מובך מהעובדה שעיתונאים שהיו נר לרגליי, ואני זוכר את עצמי כילד מסתכל ורוצה להיות רק כמותם, ושיהיה ברור אני מעריך אותם עד היום, אבל אני רואה את האופן שבו הם התמסרו לממשלה הנוכחית רק כי בראשה לא עומד ביבי, ושמו בצד את כל האג'נדות שהם צעקו בשמם עד לפני רגע, ואני משתומם ואני לא רוצה להשתמש במילה נגעל.

"הדבר המדהים בעיניי שאותם אנשים מרשים לעצמם לבקר עיתונאים שעד לפני רגע עשו את אותו דבר רק לימין או רק לביבי.

"גיליתי ברבות השנים שאני במקצוע שאין צדיקים. כל אדם מגיע עם אג'נדה, וזה בסדר, כי אם לא אנחנו משעממים, ואנחנו צריכים שיהיו לנו השקפות, ובסוף אנחנו גם מצביעים בקלפי, אבל בסוף אנחנו גם צריכים להיות הוגנים".

אתה חושב שהתקשורת של החודשים האחרונים לא הוגנת?

"התקשורת של טורי סוף השבוע בשבועות האחרונים היא מתמסרת, לא בועטת, וכשאני רואה כותרת ב'הארץ' שאומרת ש-90% ממה שבנט עושה הוא נכון, זאת לא כותרת ולא ככה לימדו אותי שכותבים כותרת, משום שגם אם זה 10%, אז מחפשים את העשרה אחוז ולא את התשעים אחוז, ולכן אני חייב להגיד לך שאני מזהה מידה רבה של צביעות שמגעילה אותי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר