על אף הקרבה ללפיד

הפארסה עם הגיבוש הקואליציוני: הזמרת ביטלה השתתפותה

לאחר הביקורת; הזמרת עינת שרוף הודיעה היום כי החליטה לבטל את השתתפותה באירוע "העוד-רגע-תקציב של הקואליציה" שצפוי להתקיים ביום שישי הקרוב (חדשות, ארץ)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
בנט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לאחר הביקורת הזמרת עינת שרוף הודיעה היום (רביעי) כי החליטה לבטל את השתתפותה באירוע "העוד-רגע-תקציב של הקואליציה" שצפוי להתקיים ביום שישי הקרוב.

בפוסט שהעלתה הזמרת כתבה "לאור הרגישות ולמען הסר ספק החלטתי לבטל את השתתפותי באירוע הגיבוש לקואליציה", שרוף הוסיפה עקיצה ידידותית "למרות שפנטזתי כבר על דואט בין איילת שקד ללפיד".

כזכור, השתתפותה הצפויה של שרוף באירוע עוררה סערה רבה, שרוף נחשבת מקורבת מאוד לראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד שהשתתף בתשלום הוצאות האירוע, בעבר היא חתמה ערבות למפלגת יש עתיד ואף תרמה כסף למפלגה.

על פי חשיפת 'וואלה', בתשלום האירוע בו היו אמורים להופיע הקומיקאי אדיר מילר ושרוף התחלקו מפלגות 'ימינה' ו'יש עתיד' כשסכום התשלום לאמנים עמד על כ-64 אלף שקלים.

כזכור, עצם קיום האירוע עורר סערה רבה כשהוא תכנן להתקיים במסעדה שאינה כשרה, לאחר לחצים רבים ואף הודעה כי האירוע יתבטל הוא הועבר לאולמי "האחוזה" במודיעין כשחברי מפלגת רע"מ כבר הודיעו כי לא ישתתפו בו בשל יום הזיכרון לטבח בכפר קאסם.

גורמים באופוזיציה טענו כי "מי שאמור להנהיג את המדינה לא מצליח לסגור יום גיבוש ל-61 אנשים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר