"האיומים וההסתה מסוכנים"

משרד הבריאות התלונן על ההסתה נגד הד"ר אלרעי פרייס

מתקפות סרבני החיסונים נגד ראש שירותי בריאות הציבור עלתה מדרגה, כולל השוואתה הבזויה לנאצית, ובמשרד הבריאות החליטו לשים לזה סוף ולהגיש תלונה (חדשות, בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הד"ר שרון אלרעי פרייס (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

מבצע חיסון אזרחי ישראל במנת חיסון שלישית נמצא במגמת דעיכה, על אף שמאות אלפים שיכולים להתחסן במנת הדחף מסרבים, ועל אף שמיליונים מסרבים ליטול אפילו את המנה הראשונה, זאת למרות שיעילות החיסון ובטיחותו הוכחה אינספור פעמים, בארץ ובעולם.

אחת ממנהיגות המבצע, או שמא יש לומר אחת ממפקדות המטכ"ל המנהלות את המלחמה בקורונה, שניצבת יחסית בקודקוד ההחלטות, היא הד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור, ש'זוכה' כבר חודשים ארוכים להטרדות רבות, קללות בלתי פוסקות ואיחולי מוות לא נעימים.

בימים האחרונים, בצל ההערכה כי ישראל תתחיל לחסן בקרוב גם ילדים בני 5-11, אחרי שה-FDA יאשר זאת בארצות הברית, המתקפות עולות שלב, כולל דוחות במיוחד: "אין שום ספק שאלרועי פרייס הייתה מקבלת את פרס החיילת המצטיינת ממנגלה", כאשר הרופאה החשובה נחשבת לתלמידה של אחד מנאלחי האנושות אי פעם.

בשל כך, החליטו הערב (רביעי) במשרד הבריאות לנסות ולשים לזה סוף - ולהגיש תלונה במשטרה בגין איומים והסתה נגד הד"ר אלרעי פרייס: "ההסתה האלימה שמשתוללת בימים האחרונים ברשתות החברתיות נגד הד"ר שרון אלרעי פרייס, עובדת ציבור מסורה, חייבת להיפסק ומיד!", נכתב בחשבון הטוויטר הרשמי של משרד הבריאות. "אין שום מקום לקללות, איומים והסתה. זה מסוכן".

בסיום ההודעה נכתב: "משרד הבריאות רואה את הדברים בחומרה רבה. תלונה מוגשת למשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר