"מקומו בכלא"

"איימן עודה פצצה מתקתקת"; בן גביר תקף

חבר הכנסת איתמר בן גביר מהציונות הדתית פרסם היום תגובה זועמת במיוחד לדברי ח"כ עודה שהצהיר כי הוא גאה במעשה האלימות שלו. "השב"כ צריך לחקור אותו" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חבר הכנסת איתמר בן גביר מהציונות הדתית פרסם היום (חמישי) תגובה זועמת במיוחד לדברי ח"כ עודה בגל"צ שם הצהיר כי הוא גאה במעשה האלימות שלו.

ההתקפה באה בעקבות ראיון מוקדם יותר של עודה בגל"צ, שם במענה לשאלת המראיין האם יעשה זאת שוב במקרה דומה השיב, "כן".

בן גביר בתגובה תקף: "המחבל איימן עודה גאה בהרמת ידיים, (העיקר הוא מדבר נגד פשיעה ואלימות במגזר). וכשנשאל אם יעשה זאת שוב, הוא אומר שכן. היכן משטרת ישראל שעד היום לא חקרה אותו? היכן אביחי מנדלבליט שנעלם מתחת לפני האדמה?".

"ח"כ עודה תומך הטרור מסוכן לציבור", הוסיף בן גביר לתקוף, "הוא פצצה מתקתקת. השב"כ צריך לחקור אותו, גם על פגישותיו עם נציגי ארגונים שהוכרזו ארגוני טרור, בגין פגיעה בבטחון המדינה ומקומו בכלא, לפני שיהיה מאוחר. היום זה אני, מחר זה עלול להיות אתם".

כזכור, בראיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' בן גביר שחזר את השתלשלות העניינים: "מטרת הביקור הייתה לראות איזה 'גן עדן' נותנים לאסיר, מה התנאים. מה התפקיד שלי כח"כ אם לא לבדוק את האירועים הללו. איימן עודה הגיע אחרי, הוא חסם לי את הדרך. החוצפה והתעוזה, חבר כנסת יכול למנוע מלהיכנס? הוא חסם את המחלקה.

"הדבר שהיה שיא, שאחרי שהיו חילופי דברים קשים, הוא פשוט בא ותקף אותי. דחיפה זו תקיפה. אם זה היה הפוך, אני מניח שהיועמ"ש כבר היה מורה לפתוח בחקירה. הגשתי תלונה במשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר