עַד הֵנָּה עֲזָרוּנוּ • צפו

לראשונה מהשחרור: הגרב"מ אזרחי הגיע לישיבה

כשבוע לאחר שראש ישיבת עטרת ישראל הגרב"מ אזרחי, שוחרר מבית החולים, ולאחר מנוחה בביתו בירושלים, היום, הוא הגיע לישיבה במודיעין עילית • צפו בשמחת הבחורים (TV)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגרב"מ אזרחי, היום (צילום: רשת הנקודה)

חבר מועצת גדולי התורה וראש ישיבת עטרת ישראל, הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, הגיע היום (חמישי) לישיבת עטרת ישראל במודיעין עילית, לראשונה מאז שוחרר מבית החולים.

ראש הישיבה, שעדיין מרגיש חולשה, הגיע היום להיכל הישיבה במודיעין עילית, כדי לחגוג את הוצאת ספרו החדש 'ברכת מרדכי' על מסכת נדרים, ביחד עם בחורי הישיבה.

כאשר ראש הישיבה הגיע יחד עם בנו, רו"מ הישיבה, הגאון רבי בן ציון אזרחי, הבחורים יחד עם צוות הר"מים יצאו לקראת הישיבה בשירים וריקודים, בהודיה להשם על הנס שנעשה לראש הישיבה.

כזכור, לפני כשבוע וחצי, אושפז ראש הישיבה בן ה-92 כשהוא בסכנת חיים ובמצב רפואי מורכב, לאחר שסבל מזיהום ומצוקה נשימתית. בבית החולים הוחלט להעביר את ראש הישיבה לאשפוז במחלקת טיפול נמרץ, שם הוחלט להרדים ולהנשים את הרב.

ראש הישיבה הגיע לבית החולים במצב קשה, והרופאים בתחילה לא היו אופטימיים באשר למצבו.

ההטבה במצבו של ראש הישיבה החלה כאשר החל לתקשר עם בני משפחתו ששהו לצדו. לאחר שעות ספורות, הרופאים החליטו לנתקו ממכשיר ההנשמה, בשל השיפור המשמעותי במצבו. ולאחר כיממה, בחסדי שמיים חל שיפור משמעותי במצבו, והוא שוחרר לביתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר