תשכחו ממה שהכרתם

מארק צוקרברג חשף את השם החדש של פייסבוק

העולם הטכנולוגי הבא מעבר לפינה: מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג, במסגרת מיתוג החברה לקראת הטמעת 'הדבר הבא' בטכנולוגיה, הודיע על שמה החדש של החברה (דיגיטל)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
מארק צוקרברג ברקע הסמל החדש (צילום: Shutterstock)

תתרגלו: לפייסבוק יש שם אחר. מארק צוקרברג, המנכ"ל והמייסד של חברת הענק, הודיע הערב (חמישי) בסיום נאומו המרכזי בכנס פייסבוק כי שמה של החברה ישונה ל-Meta, זאת במסגרת היערכות החברה להטמעת חזון ה'מטאברס', שעתיד לפי תחזיות יוזמיו לשנות את פניה של הטכנולוגיה בכל העולם בשנים הקרובות.

המטאוורס יהווה למעשה האינטרנט העתידי ויאפשר לאנשים לעבוד ולבלות באתרים וירטואליים תלת ממדיים. "אני יודע שיש כאלה שטוענים שכעת זה לא הזמן לעסוק בעתיד", אמר צוקרברג, "טענות כאלה יהיו תמיד ומבחינתם לעולם לא יגיע הזמן להתמקד בעתיד, אבל אני יודע שרבים מכם מרגישים כמוני שאנחנו חיים בשביל מה שאנחנו מפתחים".

צוקרברג טען כי המטאוורס ירש בעתיד את האינטרנט. "הוא יספק חוויות חברתיות יותר עשירות ויאפשר לכולנו להרגיש יותר נוכחים, אחד ליד השני, בכל מקום בעולם". הוא הוסיף: "המטאוורס יהפוך את האינטרקציות לעשירות הרבה יותר". לא רק באמצעות טקסט והודעות אלא כמו בעולם אמיתי וירטואלי, עם הבעות פנים וכדומה.

יש לציין כי הרשת החברתית תישאר בשמה פייסבוק אולם חברת האם, הכוללת אף את וואטספ, אינסטגרם ישנה את שמה מפייסבוק ל-Meta, קיצור של מטאוורס.

רבים הצביעו על הפרסומים של מסמכים פנימיים מתוך החברה שעוררו רעש ברחבי העולם וחשפו צורות בעייתיות לכאורה בהתנהלותה כסיבה שהובילה את פייסבוק להזדרז ולנסות למתג את עצמה מחדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר