לקראת אישור התקציב

רה"מ בנט: "יש לנו כמה ימים קריטיים לפנינו"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס למשברים בתוך הקואליציה שבראשותו וזה לקראת אישור תקציב המדינה: "אין תרגיל שלא ינסו עלינו. אין פייק שלא יסופר" • צפו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד גוטמן)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס ביום שישי למשברים בתוך הקואליציה שבראשותו וזה לקראת אישור תקציב המדינה: "אין תרגיל שלא ינסו עלינו. אין פייק שלא יסופר".

בדברים שנשא בנט באירוע גיבוש הקואליציה, אמר: "הגיבושון הזה תופס אותנו ברגע רועש במיוחד. העיתוי היה צפוי אבל קודם כל, אני רוצה להציע קצת פרופורציה: בכל קואליציה יש רעשים. זה אמר לזה וההוא אמר כך על ההוא.

"אנחנו חיים בעידן שבו אין שהות. אין חצי יום עד שהעיתון נסגר, כדי לחשוב, להתייעץ, להירגע. הטוויטר תמיד פתוח והתגובות הרבה פעמים מהבטן ולא מאה אחוז מהראש. אבל חברות וחברים, האחריות שלנו אחרת כי אנחנו קואליציה אחרת. זו לא עוד ממשלה".

לדבריו: "יש לנו כמה ימים קריטיים לפנינו. לצד השני יש משימה אחת -למנוע מאיתנו להעביר תקציב. במשימה הזאת, כמו שאתם רואים - ואפשר להעריך שכולנו נראה בימים הקרובים - כל האמצעים כשרים. אין תרגיל שלא ינסו עלינו. אין פייק שלא יסופר. אין ספין שלא ישודר. זה חלק מהמשחק, הכל בסדר".

ראש הממשלה הוסיף ופנה לחברי הקואליציה: "אני מבקש מכם, מכולנו, שני דברים: כושר עמידה. כותרות יש טבע שהן חולפות עם הניוז סייקל של מחר. מה שנראה סוף העולם היום מחר כבר יצטרכו לגגל כדי להיזכר. הדבר השני שאני מבקש מכם הוא - התרומם מעל המפלג. הרי זה העקרון המארגן שעומד בבסיס החיבור הזה בין כולנו: יש כל כך הרבה דברים שאפשר לקדם לטובת אזרחי ישראל, יחד, בהסכמה, בשיתופי פעולה בממשלה ובכנסת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר