חמשה הרוגים

דיווח: ישראל תקפה משלוח נשק מתקדם סמוך לעיר דמשק

בסוריה מדווחים כי צה"ל תקף באמצעות טילי קרקע-קרקע יעדים בסמוך לעיר הבירה דמשק • יעד התקיפה: משלוח נשק מתקדם • ארגון זכויות אדם מדווח על הרוגים, בהם אנשי חיזבאללה (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
תקיפה בסוריה (צילום: ללא קרדיט)

תקיפה לאור יום: בסוריה האשימו בצהריים (שבת) כי צה"ל תקף עד בסמוך לעיר הבירה דמשק. הטלוויזיה הממלכתית בסוריה דיווחה כי: "מערכות ההגנה האווירית של סוריה הופעלו נגד יעדים עוינים מכיוון ישראל".

לדברי גורם בצבא סוריה, ישראל שיגרה טילי קרקע-קרקע לעבר יעדים בסמוך לדמשק. לדברי הגורם הצבאי בסוריה: "מערכות ההגנה האווירית שלנו הופעלו כנגד הטילים ויירטו את חלקם. התקיפה גרמה לפציעתם של שני חיילים וגם לנזק ברכוש".

על פי הדיווחים, יעד התקיפה היה משלוח נשק מתקדם לארגון הטרור חיזבאללה. ארגון זכויות האדם בסוריה עדכן על חמשה הורגים, בהם גם אנשי ארגון חיזבאללה.

בישראל נערכים לאפשרות שחיזבאללה יבקש להגיב על מות אנשיו בתקיפה המיוחסת לישראל. יצוין כי אזור התקיפה נחשב לאזור ממוקמים מחסני נשק של חיזבאללה ומליציות פרו איראניות.

כזכור, לפני חמשה ימים דווח בכלי תקשורת ערביים כי ישראל תקפה בסוריה. על פי דיווחים של כלי תקשורת ערביים שונים ובהם המרכז הסורי לזכויות אדם, כלי טיס של ישראל תקף כוחות של המשטר הסורי ובעלי ברית שלו בעיר אל-בעת' שבמחוז קוניטרה.

על פי הדיווחים, מדובר בתקיפה באמצעות שני טילים, אך לא ברור עדיין מה הייתה מטרת התקיפה והאם ישנם נפגעים בנפש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר