"זה לא יצליח"

מנסור עבאס נגד בנימין נתניהו: "קמפיין הסתה"

יו"ר רעמ, ח"כ מנסור עבאס, יוצא למתקפה נגד ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, ותוקף: "נתניהו מגייס את כל זרועותיו לקמפיין הסתה, הכפשה, פילוג והאשמות שווא" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מנסור עבאס (צילום: Flash90)

על רקע התחקיר שפרסמה איילה חסון ב'חדשות 13' המצביע על קשר בין רעמ לבין חמאס ברצועת עזה, יו"ר רעמ, ח"כ מנסור עבאס מאשים את ראש האופוזיציה, ח"כ בנימ נתניהו, בהסתה ובהאשמות שווא.

לדבריו: "בפתח שבוע גורלי לטובת המדינה ואזרחיה, נתניהו מגייס את כל זרועותיו לקמפיין הסתה, הכפשה, פילוג והאשמות שווא. כל זה לא יצליח".

ח"כ עבאס הוסיף: "אזרחי המדינה מאמינים אך ורק לרשויות החוק שנתניהו עמל במשך שנים כדי להחלישן. אבו יאיר, אתה מוזמן לפנות לרשויות החוק במקום לעסוק בהדלפות ותדרוכים שקריים".

יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', הגיב לעבאס וכתב: "מבין את ההיסטריה. השקרים שלך מתחילים להיחשף. וזו רק ההתחלה. הפרסום של אילה חסון הוא רק קצה הקרחון. הקשרים שלך ושל בכירי מפלגתך והתנועה האסלמית עם חמאס וטרור יחשפו עוד ועוד בקרוב, ויאלצו גם את רשויות הביטחון והחוק להיכנס לעניין. תכין תיק למעצר".

ח"כ עמיחי שיקלי הוסיף: "מנסור, למה כוונתך בביטוי ג׳יהאד אזרחי, מה פשר הקשר המתועד והמוכח בין בכירי רע״ם לבכירי חמאס, האם ייתכן שהקו המתון שהצגת לא היה אלא מסך עשן והטעיה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר