הפגנות בירושלים ובבית שמש

הרצח בשבת: גופת האב החרדי נותחה, ההלוויה כבר הערב

יממה לאחר הרצח המזעזע, מעצר הבן הקטין החשוד ברצח אביו הוארך בעשרה ימים • בית המשפט הכריע כי הגופה תנותח קודם הקבורה רק חלקית • בירושלים ובבית שמש קנאים הפגינו (חרדים, ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ה בחשוון תשפ"ב | 31.10.21
ההפגנה נגד שריפת הגופה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מעצרו של הצעיר החשוד בדקירת אביו החרדי בביתו בבית שמש במהלך השבת הוארך היום (ראשון) בבית המשפט בחמישה עשר יום. הדיון שבו התקיים הדיון בהארכת המעצר התקיים בדלתיים סגורות, בשל היות החשוד קטין. את המשפחה ייצג עו״ד מנחם מושקוביץ יו״ר הנהלת זק״א. ‏לאחר הנתיחה שנערכה היום במכון לרפואה משפטית גופת האב שנרצח בבית שמש שוחררה לקבורה, הלוויה הערב.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', בבוקר יום השבת נרצח אב משפחה, חרדי תושב העיר בית שמש, בביתו. כוחות הצלה שהוזעקו לזירה מצאו את הגבר מחוסר הכרה ולמרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו במקום. מי שחשוד ברצח הוא בנו של המנוח. הלה נמלט מהדירה ושעה קלה לאחר מכן נעצר והועבר לחקירת המשטרה. היום, כאמור, מעצרו הוארך.

"הכיוון הכללי הוא שמדובר בסוג של הגנה עצמית", אמר הבוקר עורך הדין גיל פרידמן, המייצג את החשוד. נלמד את הפרטים בהמשך. סיפור מאוד עצוב, ונקווה שהמשפחה תשתקם כדי שהבחור יוכל לחזור לביתו".

במקביל המשטרה הגישה בקשה לבית המשפט לנתח את גופתו של האב הנרצח. היום בשעת צהרים אישר בית המשפט השלום בירושלים לנתח נקודתית את הגופה, כאשר רב המכון יפקח על הנתיחה. מי שדאגו למנוע נתיחה מלאה של הגופה הם אנשי זק"א.

מפגינים בירושלים חוסמים את רחוב יחזקאל נגד נתיחת גופת האב שנרצח בשבת בבית שמש (חיים גולדברג, כיכר השבת)

ל'כיכר השבת' נודע כי הנתיחה התקיימה היום מתוך מטרה לשחרר את הגופה במהירות ולהביאה לקבר ישראל. בתוך כך, התקיימו היום בשעת צהרים הפגנות בירושלים ובבית שמש, של חרדים קנאים, נגד נתיחת הגופה.

כזכור, מחקירה ראשונית בזירת הרצח עלה כי בין האב ובנו נתגלע ויכוח. בשלב מסוים הבן דקר את האב באמצעות סכין בפלג גופו העליון. חקירת המקרה הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ציון.

פראמדיק מד"א, מוחמד פוואקה, שטיפל בזירה סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה שהובילו אותנו לדירה בבניין המגורים. הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה מדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר